Alla inlägg under december 2006

Av Ida Söderblom - 31 december 2006 14:24

bilden talar för sig själv :Psista jäla december å jag går i badtofflor.. haha.. vars är snöööön? :PGrattis Jimmy!

I..

Av Ida Söderblom - 31 december 2006 00:39

.. miss u

Av Ida Söderblom - 30 december 2006 05:40

japp :P vart en sväng till härnta idag med MLI, Linn, Satu och Marie :)roligt hade vi, och många skratt.. hehemen tror nog inte MLIs knän mår så himla bra.. :P inte bra att ramla så där lilla vännen min :Pnäe, sova en sängisch innan man ska på stanisch med Satu och Ellen ;)

Av Ida Söderblom - 29 december 2006 16:00

Du fattas mig!

Av Ida Söderblom - 28 december 2006 23:54

efter en dag på birsta med mammai och micke bestämde vi oss för att ta med amanda ut på bio =) men mammi ville då inte följa med.. =/så vi ringda Amanda å frågade om hon ville se Eragon.. jag tror hon fullkomligen hoppade ur soffan å rätt upp i taket.. hahaha :P så de bar av på bio, men vi var lite tidiga så vi köpte ut biljetterna, åkte å köpte karra och åkte upp på södra berget en sväng, där vi hittade pyttelite snö på vägen :Poch sen såg vi två 'älgar' med blåa lampor som skulle äta upp oss.. hahaha ;)filmen var iaf jättebra, så jag måste verkligen iväg och köpa boken imorgon.. =) näe, nattinatt

Av Ida Söderblom - 27 december 2006 23:55

japp.. vart vå dagar med mina två små älsklingar =)drog iväg å hämtade micke runt ett och sedan vart de birsta hela dagen =) micke köpte nya monopol och risk, så de vart spelade för hela slanten när vi kom hem .. =)först fattade jag verkligen nada av risk och hade typ inga gubbar utsatta, men sen vände de och jag hade inga gubbar kvar att sätta ut.. hahahahåt buffe på texas innan vi åkte hem å spelade, simone åt nog mest ananas.. :P å amanda hon var nog mer intresserad av tvn än maten =)sen fick vi godis av micke, å simone flirtade med killen i kassan på videobutiken så hon fick sin tabletttask för en femma istället för sex kr.. ;) sötungen! det ska börjas i tid.. haahah.. men jag hade då verkligen INTE sagt nej till en dejt med han, riiiktigt snygg ;)men inte lika snygg som vissa andra ;) puss

Av Ida Söderblom - 26 december 2006 15:03

krogen i all ära.. men icke för mig :P'var meningen att jag skulle vara barnvakt, men hamnade hemma hos satu med lite grogg och fyllspel istället ;) vilket vissa tyvärr vart lidanade för, knasiga sms.. haha.. sorry ;)näe, ska ta och duscha å så, sen bussen till brorsan.. ja.. bussen.. hemskt ! men men.. pussipuss

Av Ida Söderblom - 24 december 2006 16:18

jao, då har man kollat på kalle å grejat på.. =) hehe.. ska hjälpa mammi med maten snart.. =)så får vi se om de blir att dansa de små grodorna runt julgranen på torget ikväll med MLI å frugan.. ;)jag å frugan var förövrigt på max igår å tog oss en glass med chokladsås och mashmallows. eller hur de nu stavas.. :Pvärsta ragget/raggen vi fick där inne vettu.. haha.. 4 st turkar.. :P 'hejdåhejdå'hahahahaha

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards