Alla inlägg under februari 2007

Av Ida Söderblom - 28 februari 2007 18:59

på praktiken idag.. :/ blandade känslor måste jag säga.. åkte med Peter både igår och idag.. =) hade verkligen tur att vi inte fastnade nere i garaget i hudik igår.. haha.. ojoj.. jag lovar, max 5 cm till taket från lastbilen.. och då var den sänkt så mycket som de bara gick.. ojoj..tror bestämt att Alex fyller 18 idag.. =) Grattis!

Av Ida Söderblom - 26 februari 2007 16:54

japp.. bar iväg till Husum imorse med Stefan =) trevlig kille som precis hade fått anställning och grejer.. första dagen som han skulle iväg själv på en körning, och då får han med sig mig.. haahaa.. trevligt hade vi iaf.. fast om lastbilen vi åkte i borde få användas går ju att diskutera..på en raksträcka gick den 70 (!) km/h.. och då hade vi en, EN, spelmaskin i den.. max 100-200 kg eller nå.. hahaha.. mupp.. näe, nu mat.. Puss

Av Ida Söderblom - 24 februari 2007 00:53

heeeela helgen låång! =) så mysigt så.. älskar verkligen mina små sötisbarn.. - - - Eriik erkänn att du tycker mina strumpor är sexiga ;)

Av Ida Söderblom - 17 februari 2007 01:04

men... DRA HELVETE! DRA ÅT HELVETE! jag vill bara skrika......

Av Ida Söderblom - 7 februari 2007 21:27

brr! 18 jäla grader kallt imorse då.. haha.. lastbilsjälarna startade inte.. :P se de var lite spring fram å tillbaka med startkablar å startkärror imorse innan vi kom iväg.. ätit max med Frugan å Lillan idag =)å min lilla TuffTuff växer så de knakar..var hem till Lillan en sväng och kollade hur hon hade de i nya lägenheten, fiiin fint =)bankade även på hemma hos frida, men den gravida tanten passade på att inte vara hemma då jag var i bredsand för en gångs skull :Pnäe.. nu sova.. sjukhuset imorgon.. :(natti

Av Ida Söderblom - 6 februari 2007 19:24

kom precis hem.. började halv fem imorse.. haha.. håller fan på att dö av trötthet.. :Pvar typ 25 grader kallt i sollefteå.. brrr! säger jag bara :Phade ju lång scanian så de var extra mycke grejer till extra många ställen..lyssnade på vi i femman :P haha.. jag kunde faktiskt de flesta frågorna, å tur var väl de (!) hahaha ;)spelade nån jäla låt.. en sång om ingenting? :P haha.. måste leta efter den nå dag.. helt kass, men fastnade i huve på mig.. :P näe, nu äta midda och sen sooooooova! =) börjar sju imorgon iaf.. =)

(=

Av Ida Söderblom - 4 februari 2007 19:19

Trevlig helg =) missade typ halva melodifestivalen.. haha.. men så kan de gå när de små liven vill ha godis, åsså skulle vi tanka :P vart lite dansade där i fåården ;)idag har vi bakat chokladmuffins med chokladbitar i.. jättegoda vart de! =) haha.. men smeten räckte bara till 4 st.. hahaha :) men de vart STORA ;)näe, nu se en film å sen sova så man orkar med att jobba imorgon.. =) puss

Av Ida Söderblom - 2 februari 2007 23:59

haha.. ja, iaf någon minut till typ :Pvarit med MLI idag.. =) åkt runt lite i stan å åt en glass på donken.. lyssnade på musik och skrattade lite när de var en röst som kom ut ur högtalarna "hej, det är daniel" hahaha..men de var ingen som ville leka med oss och vi höll på att somna där i bilen så då vart de att åka hem =)imorgon ska man till brorsan å vara med älsklingarna mina.. vi ska kolla på melodifestivalen =)

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Skapa flashcards