Alla inlägg under maj 2007

Av Ida Söderblom - 31 maj 2007 08:14

Åka eller inte åka? ååh.. jag vill ju.. men man är ju som sagt fattigare än fattigast.. :( å tlött är jag oxå.. haha.. ååh.. inte nån vaken som jag kan använda som bollplank heller.. vad äre för stil gott folk? :P

skulle vara Linn då, men den stackarn jobbar ju.. haha..


äh.. åter till tankarna.. och sängen?

pusspuss

Av Ida Söderblom - 29 maj 2007 16:12

Min lilla MLI fyller bolaget idag.. =D (20 för er som är seg ;) )..

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!


Varit på stan och birsta idag med Frugan.. =) träffade linn på dinsko oxå.. trevligt värre.. :P

fick två jättefina diadem av frun min oxå.. snällare än snällast! Tackitacktack!


känner mig dock helt slut idag.. =( ont i huve å förkyld som jag vet inte vad.. kan inte skiten bara försvinna snart.. allt använt hjärnslem ;P


åååh... näe.. nu ska jag.. eeh.. ja.. vet inte! :P

Av Ida Söderblom - 27 maj 2007 22:05

haha.. japp, så vart de med de senaste timmarna.. =)

men det är det lätt värt..
Eriik är iaf framme nu, surrade en massa i tele..

Sov gott.. pusspuss

Av Ida Söderblom - 27 maj 2007 19:43

Kan lova att det har hänt mycke den här helgen.. =)


i fredags var de väl inte nå specillt direkt.. lördagen så städade jag ur Eriks bilen, dammsugade å greja.. så den vart sååå fiiin såå. :P som ny, nästan.. förutom harblodet... hahah

iaf, så vart de ju inte så mycke sova.. klev väl upp vid elva på lördagsmorrgonen.. så nu har jag varit vaken i 32 timmar(?).. haha..


vart ju som så att jag inte sov något på lördagsnatten.. messade massa med Erik och tillslut fick han mig att gåmed på att träffa honom,.. så jag tog fården och åkte ner till hamnen.. kan lova att jag verkligen hade PANIK! men typ 05:10 så kom han ju då.. å allt gick väl bra, eller?  :P

fick en kram och sedan har vi mest bara pratat och varit trötta.. så nu åkte han precis vidare till jobbet..

så nu har jag ett till datum i huve.. 2´7/5 07 kl 05.10 :P hahahahahaha..


hämtade hem Pärlan från härnta oxå,.. =)

ååh.. känner hur hjärnan verkligen inte hänger med.. så.. oj :P

men, ska väl vara vaken lite till.. :P


kör inte av vägen! för då jävlar.. :P


---

Hoppas jag inte gjorde dig för besviken =/

Av Ida Söderblom - 25 maj 2007 03:49

Precis hämtat Eriks bilen =) mysig att köra jue..

förlåt för att jag gjorde dig besviken.. det var verkligen det sista jag ville ='(

Av Ida Söderblom - 24 maj 2007 21:55

gaah! jag verkligen hatar att vara förkyld! :(

Av Ida Söderblom - 23 maj 2007 22:48

Bränt barn skyr elden

Av Ida Söderblom - 22 maj 2007 21:39

  • Erik
  • Takida
  • Jericho&Heroes
  • Telefonsamtalen som varar i timmar..
  • Amanda&Simone

- - -

Jag kan inte sluta att tänka på..

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards