Alla inlägg under juni 2007

Av Ida Söderblom - 29 juni 2007 16:33

Klarade yrkeskompetens provet idag.. ! =D Fy fan vad jag är bra.. hahahaha...

fick massor med beröm av Mats på arbetsförmedlingen.. och de på körskolan tycker att de har gått väldigt fort.. å att jag varit duktig som inte behövt hjälp med annat än att beräkna farligt gods.. =)

så nu är jag stolt över mig själv..


blir grillning med Frugan å Micke ikväll.. myyyys! :P

sen kommer ju Erik förbi en sväng oxå.. kan de bli bättre? ;)


Fick mina nya plåtar till Pärlan idag.. så fiiiin hon kommer bli!

Erik är då bäst! med sina medhjälpare då.. ;) hehe


Pusspuss

Av Ida Söderblom - 27 juni 2007 12:39

jag får ju bara mer å mer ångest över de här jäla provet.. :/ måste in på körskolan å fråga massa grejer oxå, för de stämmer ju inte de som står i pärmarna.. :/ två lika frågor men med olika svar, hur går de ihop som?

men men..

näe, man kanske skulle ta sig i kragen å plugga mera.. sen duscha å åka till stan..


jag är visst skyldig Pärlans lagare en blöt puss, vardera.. haha :P gulligt värre.. å Jeepe hade gjort min batterilåda blåmetallic.. sött! ;)


näe, nu vidare..

Pusspuss



Av Ida Söderblom - 26 juni 2007 00:59

kl är ett på natten och jag ligger på golve å pluggar.. känns inte som de går framåt ens.. =( och åt helvete med kartläsningen.. de måste ju stå fel i de där jäla frågorna, för de stämmer då inte för fem öre.. :S

känns verkligen inte som att de här prove kommer gå nå vidare, fast å andra sidan så känner jag jämt så.. och då menar jag JÄMT..

spelar som ingen roll vad de är för prov, och hur mycket jag pluggar, så känns de aldrig bra.. känns alltid som att de slutar med ett fett IG, men de gör de oftast inte.. men jag kan som ändå aldrig tro på mig själv förens jag fått resultatet..


näe, nu åter till golvet å mina böcker.. :/
får väl se de som.. eeh.. ja, erfarenhet.. haha!

Av Ida Söderblom - 25 juni 2007 18:56

haha.. ja.. känner mig busig :P haha

har iaf löst ut min medicin idag, så nu ska jag återgå till att bli mig själv :P haha.. eller nåe..


jag måste väl egentligen plugga en massa.. men, vart finns orken!? ja, inte hos mig iaf.. men jag måste ju.. måste måste måste!


saknar min lilla Pärla.. hon som står ju som sagt uppe i Älvsbojn nu.. vettefaan vad de gör med na, hon får nog gå i terapi sedan.. ;)


pusspuss

Av Ida Söderblom - 23 juni 2007 19:11

ja, tänkte passa på att be alla om ursäkt för mitt humör de senaste veckorna.. närmare bestämt sedan jag kom hem från Erik..

vet mycket väl att jag varit sur, nerstämd och allmänt dryg..


som de flesta vet äter jag levaxin, nå livsviktiga jäla hormoner som min sköldkörtel inte vill producera..

medicinen tog slut när jag kom hem, och av någon dum anledning löste jag aldrig ut någon ny.. jag har själv aldrig lagt märke till någon skillnad mellan då jag äter den och då jag inte äter den.. är nog bara mammi som gjort de..

men den här gången har jag verkligen märkt själv hur sur jag blir.. humörsvägningar så de skriker om de! usch.. :/


så jag vill bara säga förlåt!

Speciellt till Erik, Mammi och Satu.. Förlåt! Och tack för att ni finns!

Av Ida Söderblom - 22 juni 2007 16:02

Ser att inläggen man gör via sms blir ju helt mupp.. hahaha :P jaja..

Erik var  här en sväng igår och hämtade bilen.. bowlade gjorde vi oxå, å självklart så vann den fan :P hahaha

synd att du inte kunde stanna bara :(


drar till stugan nu iaf.. men bara slå en pling! =) 

menmen.. Glad Midsommar!


- - -

Smokie och en japanare.. eller hur var de vi sa? ;)

Av Ida Söderblom - 19 juni 2007 23:54

Sötnöten! Överreagerade kanske lite förut, efter att ha träffat frugan och luftat tankarna under en promenad så mår jag mycke bättre =) v

Av Ida Söderblom - 19 juni 2007 18:26

jag vet inte vad jag ska säga längre.. allt bara faller sönder, saker som sägs, hur de ska tolkas.. jag orkar inte längre..

jag är bara värdelös

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards