Alla inlägg under oktober 2007

Av Ida Söderblom - 31 oktober 2007 22:16

Ibland kan du få mig att gråta.. utan att du sagt ett ord, utan att du gjort nått, utan att ha sett på mig på de där sättet.. idag är en sån dag..

Av Ida Söderblom - 31 oktober 2007 22:15

Timberland - Apologize.mp3


I’m holding on your rope
Got me ten feet off the ground
And I’m hearing what you say
But I just can’t make a sound
You tell me that you need me
Then you go and cut me down
But wait...
You tell me that you’re sorry
Didn’t think I’d turn around and say..

That it’s too late to apologize, it’s too late
I said it’s too late to apologize, it’s too late

I’d take another chance, take a fall, take a shot for you
And I need you like a heart needs a beat
(But that's nothing new)
Yeah yeah

I loved you with a fire red, now it’s turning blue
And you say
Sorry like the angel heaven let me think was you
But I’m afraid

It’s too late to apologize, it’s too late
I said it’s too late to apologize, it’s too late
Woahooo woah

It’s too late to apologize, it’s too late
I said it’s too late to apologize, it’s too late
I said it’s too late to apologize, yeah yeah
I said it’s too late to apologize, a yeah

I’m holding on your rope
Got me ten feet off the ground...

Av Ida Söderblom - 30 oktober 2007 22:39

mammi fick skjutsa mig till jobbe idag eftersom Erik skulle byta kamrem på våran bil när han slutade för dagen =)

så Erik hämtade mig vid kvart över sju.. men de gick ju åt fanders med att byta kamrem.. typ.. för det var ju jävlat fast rostat.. :(

så nu måste vi fatt i någon mutterdragare och se om vi får lös de på så sätt.. var ju till Örran och lånade ett spärrskaft, men inte gick de nå bättre för de.. attans.. :(


så nu måste jag ju köra Eriks bil till jobbe imorgon.. hahah :P 

hon och jag kommer bråka innan vi kommer iväg vill jag lova.. kallstarten är inte som den ska.. eller nå :P

men de funka, är ju bra ljud iaf.. =D

nu se bones, bädda sängen och sova..

Pussa


- - - 


Du vill känna hud mot hud
inte va min brud
Utan ha sex hela natten och sedan går jag ut
Och går hem

Byter inga nummer för du och jag syns aldrig igen
Av Ida Söderblom - 30 oktober 2007 22:18

Kvinnan med den otroliga rösten.. G Å S H U D !


Out of the ruins
Out from the wreckage
Can't make the same mistake this time
We are the children
The last generation
We are the ones they left behind
And i wonder when we are ever gonna change
Living under the fear till nothing else remains

We don't need another hero
We don't need to know the way home
All we want is life beyond the thunderdome

Looking for something we can rely on
There's got to be something better out there
Love and compassion,
That day is coming
All else are castles built in the air

And i wonder when we are ever gonna change
Living under the fear till nothing else remains

All the children say

We don't need another hero
We don't need to know the way home
All we want is life beyond the thunderdome

What do we do with our lives
We leave only a mark
Will our story shine like a life
Or end in the dark
Give it all or nothing

We don't need another hero
We don't need to know the way home
All we want is life beyond the thunderdome

All the children say:

We don't need another hero
We don't need to know the way home
All we want is life beyond the thunderdome

Av Ida Söderblom - 29 oktober 2007 23:07

har typ inte kunnat komma in här på flera dagar.. :/

Erik är här iaf =) eller, här å här.. i Sundsvall iaf.. på mentalsjukhus.. hahah :P eller det har iaf varit nå sånt.. såg lite hemskt ut iaf..

körde bilen hans idag, den gick väl.. eeh.. knas? :P

bra ljud iaf.. =D


vi hann med att leka på parkeringen och tappa bort nycklar oxå.. haha.. så de vart en extra timme till att leta nycklar, och stackarn som var trött.. men du är iaf skyldig mig en STOR kram eftersom de var jag som hittade nycklarna.. sisådeså! =P 


dopet i söndags var jättefint! hoppas det går att fixa till filmen bara..

vart en massa bilder iaf..

näe.. nu är jag tlött!

se om jag hittar nån film att somna till.. vi skulle ju se robotar, men så vart de ju inte.. :(

pussa


- - -

Kraaaaaaaam =) 

Av Ida Söderblom - 25 oktober 2007 22:55

min nacker håller verkligen på att ta död på mig :(

är spänd som jag vet inte vad.. tror det beror på alla körning.. stolarna är inte de bästa ur ergonomisk synpunkt.. :/

men men, bara att hitta någon som kan massera kanske? ;) haha..


i helgen är dop.. =) skitungen min ska döpas på söndag..

och Amanda ska sjunga.. kommer blir toppen!


näe, om man ska ta och sova?

börjar ju tidigt imorgon.. eller tidigt å tidigt.. tidigare än i vanliga fall iaf.. ska köra strömsund imorgon.. så då jobbar man från 10 till 21.. :/

pusspuss 


- - -

I: I drömmarna kanske 

S: Säg åt honom att ni ska drömma då ;)

 hahahaha

Av Ida Söderblom - 24 oktober 2007 12:06

I was a highwayman. Along the coach roads I did ride
With sword and pistol by my side
Many a young maid lost her baubles to my trade
Many a soldier shed his lifeblood on my blade
The bastards hung me in the spring of twenty-five
But I am still alive.

I was a sailor. I was born upon the tide
And with the sea I did abide.
I sailed a schooner round the Horn to Mexico
I went aloft and furled the mainsail in a blow
And when the yards broke off they said that I got killed
But I am living still.

I was a dam builder across the river deep and wide
Where steel and water did collide
A place called Boulder on the wild Colorado
I slipped and fell into the wet concrete below
They buried me in that great tomb that knows no sound
But I am still around..I'll always be around..and around and around and
around and around

I fly a starship across the Universe divide
And when I reach the other side
I'll find a place to rest my spirit if I can
Perhaps I may become a highwayman again
Or I may simply be a single drop of rain
But I will remain
And I'll be back again, and again and again and again and again..

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards