Alla inlägg under januari 2008

Av Ida Söderblom - 29 januari 2008 13:33

då vare dags att åka iväg och jobba igen då.. om typ en kvart :P

kör ju söderhamn hela den här veckan, vet inte riktigt varför men jag trivs bättre på de andra turerna.. kanske är för att jag inte kan den här till 100% än.. men de blir ju pengar iaf =)


teoriprovet närmar sig med stormsteg och jag får mer och mer panik.. :/ ska in på körskolan imorgon iaf och sitta där en bra stund.. skriva ner vad jag får fel på, så jag kan läsa på lite om de och kanske fråga om hjälp.. för just nu känns de inte som jag kan nå, även fast jag klarat av alla faser redan.. mupp! 


jag känner för en roadtrip.. ingen aning om vart, bara bort.. över helgen.. bara festa och umgås med vänner.. typ.. eller nå.. tjejgänget.. så som vi gjorde förr.. lite då och då..


näe, ska väl göra mig klar för jobbet =)

Pussa


- - -

Vart tog du vägen? 

Av Ida Söderblom - 28 januari 2008 00:10

Jag vet inte vad jag ska säga längre.. eller tänka för den delen.. jag vill bara skrika men jag har ingen luft, vill springa långt långt härifrån men vägarna leder ingenstans.. ibland önskar jag att jag kunde få en massa saker ogjort.. samtidigt som jag tänker att that's life.. när man känner att man nästan spricker av känslor eller när man gråter hejdlöst i flera timmar för att sedan känna att man är helt tom.. tom tom tom tom.. det går inte att förklara, och jag vet egentligen inte om jag vill kunna förklara.. men känslan av att jag inte duger för dig.. den sitter kvar.. hur hårt jag än suddar, hur hårt jag än försöker att inte tänka så.. jag vill inte tänka så, men jag gör det.. tyvärr.. ibland fungerar bara ingenting.. idag är en sådan dag, ikväll.. inatt.. 



Av Ida Söderblom - 27 januari 2008 22:07

åh.. jag blir så less.. jag förstår mig inte på mig själv längre..

jag hatar de här! 

Av Ida Söderblom - 26 januari 2008 00:17

har verkligen fastnat i den serien nu.. haha.. :P så där äckligt mycket, så man ser flera avsnitt på engång och märker inte att tiden springer iväg..


var på körskolan igår iaf.. har inte så mycke kvar till provet nu.. lite osäker på vissa saker bara, men.. det ordnar sig nog..


fick mitt paket från ellos idag.. =) riktigt nöjd med alla kläder.. förutom byxkjolen som var för lång, så de såg ut som för korta byxor.. inte snyggt! så den skickas tillbaka.. och en storpolo, som inte var som en storpolo.. :P äh.. svårt att förklara..


nu ska jag soooova! =)

hade tänkt försöka kliva upp i tid imorgon, inte för att jag har nå speciellt planerat, men bara för att de kan vara skönt..

Nattinatt.. Pussa


- - -

Saknar..

Av Ida Söderblom - 24 januari 2008 22:13

jao.. kört strömsund hela veckan.. =) hyffsat bra tur de ändå, även om man är borta hela dagarna.. mycket snö äre där iaf! =D och igår var de typ 20 minus.. så jag trivs..

till veckan ska jag dock köra söderhamn.. jaja.. de får väl gå de med..


har kommit fram till att ja verkligen älskar jobbet bakom ratten.. jag visste det visserligen sedan förut, men jag har fått de ännu mer bekräftat den här veckan.. tankarna kan ströva fritt, man kan gråta som en tok eller sjunga för fulla muggar.. för det är ingen som hör dig.. eller ser dig.. jag älskar det.. tiden för sig själv.. även om de kan vara lite tråkigt i bland att vara själv, så trivs jag med de.. 

har verkligen tänkt igenom saker den här veckan.. vissa saker kan jag inte få nå svar på, så där tar jag mig varken framåt eller bakåt.. men i vissa andra så har jag bestämt mig..


ledig imorgon iaf, så då ska jag plugga.. =)

näe, nu ska jag se på one tree hill och gråta lite för mig själv..

Pussa


- - -

Snöstorm, minusgrader, varm choklad och du..

det är vad jag vill ha! mys 

Av Ida Söderblom - 20 januari 2008 23:24

Ibland kan ord som inte sägs, såra mer än de som blir det..

Av Ida Söderblom - 20 januari 2008 20:37

Hade bestämt mig för att åka in på körskolan och plugga i fredags.. så ringer Martell och säger att han har jobb åt mig, men icke! jag skulle plugga..

så jag åkte in till stan och satt på körskolan i över två timmar.. fick rätt så mycke gjort =)

sen vart de fika med Sassa, Pontus & Mia.. mys! 

köpte även en tröja jag gått och kollat på sedan innan jul! =D haha.. då kostade den 600, men nu var det 70 % i rabatt.. så både jag och Mia köpte varsin.. jättefina!


efter lite om och men på kvällen bar de av till härnta =)

satt ute hos mickes föräldrar i skogen.. drack massa grogg och sjöng singstar =) hur trevligt som hellst.. kom i säng vid fyra, efter att jag fått pratat med min gos.. som ringde upp även fast han redan sov ;)


lördagen gick i bakfyllans tecken, iaf för Satu.. haha :P en annan mådde faktiskt bra.. blir ju inte så ofta bakis jag, och inte klagar jag för de..

började surra om pizza redan vid tre.. men vissa var ju lite seg, så Satus humör vart värre och värre.. men vid sju fick vi våran pizza iaf..

Efter de tog vi oss en promenad i härnta, köpte lite godis och annat.. gick tillbaka till lägenheten.. surrade skit och kollade när de andra spelade tvspel..


kom  hem runt halv två på söndagmorron.. sova sova sova! =) alltis skönt att sova i sin egen säng..

har mest tagit de lungt idag.. jag å mammi gick en sväng på birsta.. köpte mig ett ljusfat.. :P handlade på ica.. ingen orkade laga nån mat så de fick bli grillad kyckling och tunnbröd.. :)

nyss varit ute på en promenix.. hade tänkt se nån film nu, men kan inte bestäma mig för vilken.. ska upp tidigare än vanligt imorgon så det är väl bara att försöka somna lite tidigare.. hur de nu ska gå.. haha =)


kör iaf strömsund hela veckan.. vad jag vet :P

ska på sjukhuset på fredag morgon och ta en sjuhelsikes massa prover.. :( usch usch.. vill inte!

måste ringa vårdcentralen imorgon oxå.. hums.. äh!

nu film!

Pussa


- - -

Gos... :( 

Av Ida Söderblom - 18 januari 2008 20:32

bär av norrut nu.. fest? ja.. vem vet.. sprit? ja, kanske de..

då kanske jag vågar säga nå?

hejhej 

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards