Alla inlägg under mars 2008

Av Ida Söderblom - 31 mars 2008 21:59

har gått riktigt bra idag ändå =)

jag och björn körde först ut några extra pallar i sundsvall.. och istället för att sitta och vänta å göra ingenting efter de så åkte jag och lasta på kolvägen och i nacksta.. kom iväg från nacksta halv tre.. så tidsmässigt har allt sprungit fram idag =)

dock så dog mitt batteri på mobilen.. lagomt less.. sen släppte typ halva jäla avgasröret på 11:an.. jobbit värre.. den lät ju sisådär lagomt roligt utan ljuddämpare å skit.. eller så inte..


massa konstiga nummer som har ringt mig de senaste dagarna.. 4 olika mobil nummer och ingen är registrerad.. den sista hete John iaf.. han sa nått om att han tryckt in dagens datum och sen hade telefonen hittat på resten.. å de stämmer ju nästan på mitt nummer så.. hahah riktigt dåligt faktiskt..


har hittat ett par riktigt snygga fälgar.. =) 18"are.. på rea dessutom.. men min däckexpert försvann offline den jäveln.. så jag vågar inte beställa dem.. :( vet ju inte alls vad jag ska ha för däck till dem.. de enda jag vet är att jag ska ha bultcirkel 100*4.. 


näe, om man ska sova kanske.. har beställt väckning kl sju.. får se om väckarklockan fungerar.. :P ska köra upp några pallar till härnta istället för att köra tln.. =)


nattinatt..

Pussa

Av Ida Söderblom - 30 mars 2008 23:17

och min hals gör om möjligt ännu ondare :( usch usch.. tog nyss in en tablett så ska se om jag kan somna..


hockeyn sög iaf.. :/ inge roligt att se på ens.. vi slog av när 4-0 målet kom.. imorgon blire att köra hammarn, sen åker Erik igenom.. så vi får väl se om vi har tid att ses.. eller om de blir som förra gången..


näe, kudden och jag.. vi är goda vänner..

Pussa

Av Ida Söderblom - 30 mars 2008 17:59

idag har jag gjort absolut ingenting.. legat i sängen.. sett på lite one tree hill och nyss en film.. vaknade väl inte till liv förens runt två.. haha.. var vaken lite innan och surra i tele.. men har inte haft någon ork till något.. vill att den här jäla förkylningen ska gå över nån gång.. :( halsen bara krånglar och jag börjar få sån där hemsk hosta som jag hade ifjol..


jag kör iaf hammarn hela veckan som kommer, kortdagar.. jobbar mellan två och halv åtta typ.. sen på tisdag ska jag köra TLN oxå.. sen nästa vecka blire örebro vecka igen =)


näe.. duschen kanske.. sen hockey.. hoppas verkligen timrå vinner ikväll, men jag tror inte de.. svårt att slå hv borta, speciellt nu när de har två borta på raken.. men även om hv skulle vinna båda sina hemma så har de inte slagit ut oss.. så de gäller att vara positiv.. just nu leder vi med 2-1 i matcher =)


Pussa


- - -

jag saknar...

Av Ida Söderblom - 30 mars 2008 01:06

har haft en underbar dag, men kan inte hjälpa att mina tankar har varit på ett helt annat ställe.. :( jag hatar de här..

den enda jag någonsin varit rädd för, var att bli beroende av någon.. att inte klara av att vara själv.. du fick mig att bli en missbrukare.. att bli beroende av dig.. hur jag än försöker att sluta, så är det någon annan som kommer in i bilden istället.. och jag är återigen inte ensam..


ensam är stark.... ?

Av Ida Söderblom - 29 mars 2008 11:16

usch, min hals är verkligen inte snäll.. :(

gjorde väl inge speciellt igår.. men hann med allt jag sa iaf =) så nu ska bilen in på verkstan till veckan, onsdag närmare bestämt.. gratis! =) blir ett garanti jobb..

fick även min körplanering och uppkörningstid.. den var typ lååångt bort :( men de är för att bilen är uppbokad typ hela april.. känns dumt..


Kaka emelie ringde och väckte mig nyss =) så ska väl ta mig upp ur sängen och slänga ihop lite fika.. vi ska till stugan och kolla till.. surra massa strunt och knäppa kort.. =) så ska väl göra nåra smörgåsar och varm choklad..


Träffa MLI&Linn igår.. =) var länge sedan sist :( så vi satt och surra en massa.. kändes skönt att prata om de.. men samtidigt så vet jag inte alls vad jag ska tro om allt.. så jag ska vara tyst.. äre nå så får du höra av dig..


drömde nån jäla konstig dröm inatt.. var ute och körde emelies 245, och den var jätteseg.. haha.. vi hade 2ans växel när vi körde 100.. låter ju logiskt, nääe.. :P sen kom de massa folk som skulle åka på taket, men vi skulle ju köra till sthlm.. :S men de åkte där ändå.. haha.. vart fan får man allt ifrån?


fick min tele igår.. och nummret flyttas över den 7/4 om allt går som de ska.. =) å de får man väl hoppas på att de gör.. inte riktigt van vid telen än, men jag börjar bli.. men nu ska den sitta på laddning i 10 timmar, så då blire min gamla älskling.. =)


näe, fika var de..

jag saknar dig

Pussa


- - - 

du fick mig att tappa humöret totalt igår, världen stannade till och var på väg att rasa.. de känns fel att be dig om de jag gjorde.. men förlåt, jag klarar inte av de annars.. hoppas du kan förstå.. du snurrar fortfarande i min skalle..

Av Ida Söderblom - 28 mars 2008 11:19

fick ju iaf nästan sova 5 timmar.. hahaha.. slutade messa med Thomas runt kl sex nån gång imorse.. :P sen vart jag väckt av kaka och kaka.. första kakan 10.50 andra kakan 11.00 ..

så lite död har jag rätt att vara iaf.. men min hals känner för att vara heldöd.. hahaha.. usch.. näe, ska väl kliva upp ur sängen och klä på sig kanske så man är klar då emelie kommer =)


tankade iaf lagunan igår.. 705 jäla kroner.. men hon hade iaf dragit 0.59 liter milen.. så jag är nöjd iaf.. lite fattig bara..


näe, nu ut och härja =)

Pussa

Av Ida Söderblom - 28 mars 2008 04:45

då var min örebro vecka slut :( lite trist ändå.. jag trivs att köra nätter.. =) som de verkar är de ume vecka till veckan.. :/ ska ringa upp imorgon och se om jag kan ändå.. jag tycker inte om att köra ume.. tar hellre en vecka med hammarn och en örebro dag =)


fyllde på min mobil igår.. igår för mig.. alltså onsdag.. haha.. yrt.. iaf, hade 360.. nu har jag typ 150.. haha.. och jag har typ bara ringt kaka och kaka ;) emelie och thomas med andra ord =) haha..

så jag och emelie ska på birsta imorgon, telenor butiken.. har bestämt mig för ett abonnemang nu och ny tele =D haha.. bara hoppas på att de har den jag vill ha inne..

sen blire körskolan och careta.. sen handla med mammi =) haha.. thomas trodde it jag skulle hinna med allt, men de ska jag visst de.. tidsoptimist som man är =)


näe, nu fortsätta smsa och längta efter lite sovsällskap..

Pussa


- - -

Josefiiiiin, vill du suga min.....

Av Ida Söderblom - 26 mars 2008 04:44

2 örebronätter kvar =)

har gått riktigt bra faktiskt.. förutom att de har varit äckligt halt från arbog till örebro.. och på planen nere i örebro var de inte roligt.. och äckelbilen gör ju som den själv vill.. man kan ju som inte häva sladden själv.. :/


har surfat runt lite och läst om lika abonnemang.. har fastnat för samma som Emelie tagit.. 599 kr i månaden, gratis sms och samtal.. men känns samtidigt lite dyrt.. okej att man får ny telefon med på köpet.. men ändå? fast nu så springer ju pengarna oxå iväg hyffsat fort eftersom man pratar så pass mycke i telefon när man är ute och kör.. sen att jag fått en ny pratkompis som pratar sönder mitt batteri är ju en annan femma ;)


det är lite jobbigt de här att komma hem runt fyra och inte vara trött.. å sen vet man att man borde sova eftersom man ska köra hela dagen/natten som kommer oxå.. men men.. fixade iaf en shellmugg till Thomas inatt =) så nu kan han oxå springa runt å se cool ut och dricka kaffe.. haha.. är nog bara jag och Emelie som inte dricker kaffe ur våra.. :P


näe, nu hångla upp kudden i brist på nån annan ;)

Pussa

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Skapa flashcards