Alla inlägg under maj 2008

Av Ida Söderblom - 31 maj 2008 10:23

jao =) ska åka till stugan idag med massa grejer, städa ur lite och kanske grilla.. mysigt värre.. och fint väder äre ju oxå..

ska bara få tag på en snubbe ute i skottsund först som sysslar med AC-service, ska se om han har tid att provtrycka mitt system för att se om de bara är en påfyllning som behövs.. hoppas!


igår vart de härnta med Kaka, Tommy, Niklas och Fredde.. träffade så klart Frugan och några härntagrabbs.. =) vart lite flyg fram å tillbaka men jag hade de då trevligt iaf.. Tommy blir bra rolig på fyllan.. haha


annars har de inte varit så mycke i veckan som gått.. kört ume hela veckan och det har gått förvånandsvärt bra.. =) inte varit allt för trött.. snarare pigg.. det beror nog på de att det är så ljus ute nu.. och att jag ställer klockan själv istället för att bli väckt när örebrochaffisen är i Gnarp.. nu äre alltid samma tid att kliva upp, och de trivs jag med..


tror vi fått till rätt inställning på KCR-boxen nu =)

vi ställde upp den yttligare två varv igår, då började den svartrycka, gå högt på tomgången och sen så lyste servicelampan och min älskare sa att de var nå fel.. :P bilen kan prata alltså.. haha.. den som är min älskare, ingen annan ;) så då skruvade vi ner ett varv, då svartrök den bara lite när jag tryckte på lite..

så då skruvade vi ner pyttelite till.. å nu äre så bra som de kan bli verkar de som.. =) satt även 5 st i bilen igår..

de tog i lite när vi körde i nå skarpa kurvor på motorvägen och ner i nå gropar å gupp.. men inte hela tiden iaf =D


näe, om man ska ta och slänga i sig lite frulle och ringa snubben igen..

Pussa


- - -

Jag saknar dina kramar..

...

Av Ida Söderblom - 26 maj 2008 19:16

Ibland gör du mig bara så jävla besviken.. :(

Av Ida Söderblom - 25 maj 2008 09:10

haha.. eurovision igår var verkligen inte bra.. nästan så man skäms för att vara svensk.. :P


ett år sedan idag.. sedan jag hämtade Eriks fård ranger i hamnen.. men jag kan lova att jag minns de som igår..


jag är tlött som stryk.. men nu äre bara hålla sig vaken tills ikväll och försöka sova tidigt.. kör ju ume hela veckan så då äre bara bita ihop.. men har bestämt mig för att inte blir väckt när bilen är i gnarp, utan jag ställer klockan skälv.. då blire iaf mer samma tid..


nu frukost =)

Pussa

Av Ida Söderblom - 24 maj 2008 18:10

Metallica - Fuel

Av Ida Söderblom - 23 maj 2008 20:50

.. du har alltid kunnat sätta ord på mina känslor, även när jag själv inte vet vad jag känner..


jag är inne i en period då det är Lasse, Metallica och Takida som snurrar.. och jag lever.. jag lever för stunden och för imorgon.. för att jag känner att jag vill må bra.. ni kanske ser musiken som deppig, men den gör att jag mår bra.. den får mig att skratta, gråta och skrika.. den får mig att känna massa känslor som jag inte annars låter mig känna.. men nu vill jag..


Lasses nya singel är underbar.. Strimmor.. Precis som alla andra låtar..

Metallica blir bara bättre och bättre ju mer jag hör utav dem..

Takida har alltid fungerat, gamla som nya låtar..


Jag är glad.. Glad!

för tillfället tycker jag om mig själv, och det tillhör inte vardagen..

så snälla, ta inte den känslan ifrån mig.. jag lever!

Pussa


- - -

Jag saknar dig pappa..

Av Ida Söderblom - 22 maj 2008 22:53

idag rann tiden iväg.. hann knappt med hälften.. hej och hejdå.. :(

så nu ska jag sura.. ;) haha

Av Ida Söderblom - 20 maj 2008 15:23

.. för lastbil med släp idag.. =( känner mig grymt värdelös..

gick jättebra att backa igår morse, men när vi backade andra banan på kvällen gick allt bara faaan!

så idag en timme innan uppkörningen så backade jag banan som gick bra två ggr, och de gick väl inte superbra men in kom jag utan att backa ner någon kon.. och uppkörningsgubben stod å titta på..

så de var ju bara att koppla isär ekipaget för uppkörningen.. sedan koppla ihop, göra säkerhetskontrollen och funktionsbeskrivningen.. gick bra =)

sen ber han mig backa banan som faktiskt hade gått jättebra dagen innan.. men gick de bra? icke..

kom in i banan, mellan konerna.. men kom lite nära så jag skulle dra fram och räta upp de hela.. men fan heller.. då vart de ännu mer snett och jag tippade en kon.. tack och adjö, då vare bara parkera bilen och boka in en ny uppkörning..

de värsta är väl att nu får jag vänta nån vecka igen, och då flyger de ju ur skallen på en lite.. :(


känner mig totalt jävla värdelös!

Av Ida Söderblom - 19 maj 2008 23:08

Från underbart till värdelöst!

usch å fy.. orkar inte med mig själv ikväll.. känner tårarna bränna bakom ögonlocken, men jag vägrar.. jag önskar de var annorlunda..


jag har aldrig någonsin längtat så efter att få lyckas..

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards