Alla inlägg under februari 2009

Av Ida Söderblom - 28 februari 2009 03:24

jääs! då var den här arbetsveckan slut.. den gick rätt fort ändå :)

Erik kom å sov hos mig från tisdag till onsdag, antar de bidrog till att dagarna sprang iväg lite.. vad några få timmar tillsammans kan göra :)


jobbade lite extra idag.. så de vart dubbelt varje dag, men men..

har massor att göra imorgon känns de som.. ska skotta fram chevan, tvätta bilen och jobbilen om de inte är för kallt, städa bilen, lämna in telen, hämta amanda, äta nå, hockey.. :) men men, de som hinns med hinns med.. haha


näe... nu ska jag å Florence sova..

pusspuss


- - -

Sthlm å metallica snart! :)

Av Ida Söderblom - 26 februari 2009 22:05

  



 

Av Ida Söderblom - 23 februari 2009 21:02

jaha.. då var dag ett på denna grisvecka avklarad..

gått så där.. skönt att de inte var nå extragrejer imorse, däremot vart jag förbannad på personalen i Bollnäs som gnäller över att man är sen när man är 10 min TIDIG!

hammarn gick bra, tills jag skulle hem.. vart försenad pga strul på posten, men de gick bra iaf..


nu hemma, gjort iordning frukosten till imorgon :P

som de verkar så ska jag köra tung-reggat hela dagen.. iaf på morgonen, så jag tänkte börja lite tidigare för att inte bli sen..

så nu blir kramas med kudden i brist på sällskap..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 22 februari 2009 14:54

Verkligheten kackar på dörren och jag vill inte.. vill inte åka hem till sundsvall.. =/


päälsklingen gav mig en bild från då jag besegrade min första djupsnöbacke ;) haha.. de här var dock några försök innan jag lyckades.. hahaha..


Av Ida Söderblom - 21 februari 2009 23:09

En dag tillsammans utan en massa måsten.. :) bara mysa, se film, gå en promenad och laga mat tillsammans.. underbart!


vi har då tittat på melodifestivalen och ätit kycklingfilé med pommes.. :) päälsklingen tittar på svtplay, alla avsnitt av På spåret.. haha ;) och en annan redigerar lite bilder..

tända ljus och mys med en puss då och då.. helt enklet underbart att få umgås, vardagsumgås..


pusspuss


- - -

Alltid, jämt och hela tiden

Av Ida Söderblom - 21 februari 2009 23:05

Tänkte lägga in lite bilder från alla hjärtans dag helgen, ett underbart vinterlandskap i Arjeplogsfjällen.. Jäkkvik :)

 


Renisarna tyckte de var lite kallt om mulen.. ;)


 


Finns det något vackrare än ett vinterlandskap i 20 minusgrader?


 


Bilden talar för sig själv ;)

Av Ida Söderblom - 19 februari 2009 22:59

ögonen går i kors..tlöttast.. sooooova!

men snart fredag.. snart vilhelmina.. snart kramas med söt

nattinatt!

Av Ida Söderblom - 18 februari 2009 18:01

den här veckan typ springer förbi, å snart äre fredag! =)

fick ledigt idag efter lite strul hit å dit.. skönt med en dag att inte göra något alls.. skjutsade mammi till tandläkaren, sen har jag bara varit hemma.. plockat lite, sett nån film, plocka lite mer.. sånt där som man aldrig hinner med när man bara jobbar som vi göra annars..

imorgon äre delat pass, bergsjö på morgonen och östersund på eftermiddan.. fredag vet jag inget om än.. ett morgonpass iaf, sen får vi väl se om de blir tln eller inte.. sen blire 3½ timme bakom ratten i lagunan, gissa vars jag ska? ;)


ska snart på hyresgästföreningsmöte med mammi.. :P serveras smörgåstårta, så då slipper jag ju laga nån midda.. hoppas! haha.. inte så roligt laga till sig sjäv när mammi inte kan äta nå.. bara flytande..

nu duschen..

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards