Alla inlägg under mars 2009

Av Ida Söderblom - 27 mars 2009 16:17

jääs! kom fram hit runt kl 1 inatt.. :) kan lova jag typ somnade innan jag hunnit lägga ner huvudet på kudden..

ändå var jag rätt så pigg runt halvsju när Erik skulle upp, så sedan dess har jag oxå varit vaken :)

åkte till kraftstationen och kollade lite på när de skulle sätta ner dammluckorna, Erik är fortfarande där..


men lägenheten är helt nystädad nu! dammsugit, torkat golv, bytt gardiner och sängkläder :) mysigt värre, fattas bara några tända ljus.. :)


det var visst taco-buffe nere på stenmans ikväll, så får se om vi äter där.. bara Erik blir klar på kraftstationen så ska vi till vindsnurran och kolla den =)

näe, nu springa ner i tvättis, fick dock bara ena maksinen att funka :(

pusspuss

Av Ida Söderblom - 24 mars 2009 22:01

Saknar fjällen och min päälskliing.. :(

Av Ida Söderblom - 22 mars 2009 20:28

Eriik var här i helgen, helt underbart.. tyvärr är de lika jobbigt varje gång vi ska skiljas åt :(


har varit full fart hela helgen, och idag när vi skulle göra de sista av allt.. jaa, då märkte vi givetvis att Eriiks jobb bil var trasig..

vart bara att lämna den på verkstan och ta ut en hyrbil.. så han har min bil till vilhelmina, och jag har hyrbilen.. fyrhjulsdriven iaf ;)

åker upp till vilhelmina i helgen så :)


näe, se film å sova..

pussa


- - -

Jag älskar dig!

Alltid, jämt och hela tiden..

Av Ida Söderblom - 18 mars 2009 11:20

jääs! nu är mer än halva veckan avklarad, närmare bestämt 5 körningar av 9.. haha :) hade även bara post till bollnäs imorse, inget till hudik, inget till söderhamn och inget extragods.. vadå slöömorgon.. ;)


nu hemma iaf, ska göra lite lunch och sedan åka ut till mommo en snabbsväng innan det är dags för jobb igen..


hur helgen blir får vi allt se när den kommer, just nu vet jag inget :(

pusspuss

Av Ida Söderblom - 17 mars 2009 11:59

Måndagen gick rätt smärtfritt ändå, enda extra jag hade var en spis till Färila, hittade nästan påengång, fanns ingen gatuskylt dock :P

sen gick ju säkringen till matdosevärmaren när jag körde hammarn, igen! dumma 10:an och äta upp mina säkringar!

som tur var så hade jag fler med mig.. :)


hade inge extra på bollnäs idag, men har nått som sak till bispgården nu i eftermidda.. sen ser de ut att vara mycke imorgon på morgonsidan..


lägtar till helgen, massor massor massor!

är motormässan oxå, så om ekonomin tillåter så blir väl kanske de :)

men mest så äre väl kramarna jag längtar efter ;)


nu lunch..  

pusspuss


Av Ida Söderblom - 15 mars 2009 19:23

jahapp, då var de en riktig uscha-vecka till veckan.. =/ bollnäs&hammarn hela veckan, förutom fredag då de bara är bollnäs..


helgen har varit lugn.. riktigt lugn.. :)

mest varit hemma, sovit, tittat på film och bara varit.. tittade på melodifestivalen hos Sassa igår.. :) Pontus & Nisse sov, medan jag, Sassa och Lucas tittade och pratade strunt..


näe, nu ska jag göra iordning matlådan till imorgon, se en film å sooooova!

pusspuss


- - -

E <3

Av Ida Söderblom - 13 mars 2009 12:59

.. den 4 maj! weei! =)

enda nackdelen är att det är en måndag.. så de blir till att ta ledigt måndag&tisdag.. har redan pratat med kontoret så de verkar lungt iaf.. =)

nu vila en sväng innan de ska ut å handlas!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 12 mars 2009 12:23

     

Sakna sakna sakna sakna sakna sakna sakna sakna

sakna sakna sakna sakna sakna

sakna sakna sakna..

Jag saknar dig.. mer än massor!

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards