Alla inlägg under april 2009

Av Ida Söderblom - 27 april 2009 21:50

uscha.. mycke köra den här veckan.. men första dagen är iaf avklarad.. nog för att de är kortvecka, men iaf..

massa tankar som snurrar just nu.. mycke negativt.. tyvärr

men förhoppningsvis kan lite fjäll-luft råda bot på de.. tillsammans med päälsklingen, draken, solsken och lite grillat.. :)


men men.. nu sova.. ska försöka skruva ihop cykeln imorgon.. har fått ur alla delar ur kartongen iaf.. :)

pusspuss

E

Av Ida Söderblom - 27 april 2009 12:02

E - du är min trygghet, min närhet, min luft.. hjälp mig igenom detta!

?

Av Ida Söderblom - 23 april 2009 22:32

Om känslor kunde tala..

Av Ida Söderblom - 21 april 2009 22:10

Grattis Mammi! =)

redan tjugoförsta april, helt otroligt..

på fredasg bär de av, till sunne.. hämta hem en cheva :)

nu sova! nattinatt

pusspuss

Av Ida Söderblom - 17 april 2009 22:05

hej bloggvärlden! ;) jag har inte övergivit mina få stackars läsare, jag har bara inte mått allt för bra, inte känt för de helt enklet..


sen att de är omöjligt att få upp bilderna bra här gör inte saken bättre..

men jag ska ge mig på ett försök imorgon, efter att min kära pojkvän gnällt över att de är bloggtorka här.. älskipälski!


men nu te, film å sova.. imorgon äre "systrarna söderblom" som gäller :)

pusspuss


- - -

Varje sekund, minut och dag utan dig är som en evighet.. :(

Av Ida Söderblom - 5 april 2009 20:00

jahapp, då var de söndag och helgen är slut.. riktigt skönt att de är långhelg nästa helg, förutom att de lär blir massa flyg å fläng å många mil bakom ratten.. men men..


igår gjorde jag inte så värst mycke.. skjutsade mickes föräldrar å handla, var till simone med hennes födelsedagspresent, sedan såg jag å mammi på robinsson å åt midda =)


idag har jag varit med Satu hela dagen.. :) var å gick på birsta, hitta ett par skor till herrn min..

sedan åkte vi till stan å åt sallad.. efter de bar de av upp till sjukhuset och hälsade på Sassa och Lucas.. lillstackarn är inlagd igen..


hämtade även ut ett paket från ellos idag.. klänningen var för stor, å jeansen de kunde jag använda om bh när jag ändå höll på.. hahah.. så de åker tillbaka, lika så skorna.. fast de var för små..

jag riktigt hatar mina fötter.. :(

så de som stannade hemma var 2 par leggins, handdukar och nån resehårfön som man fick gratis.. haha :)


nu ska jag duscha, plocka undan lite och sedan se film med mamma.. göra iordning frukosten för imorgon oxå.. eftersom jag åker hemifrån typ 6,10 så orkar jag inte kliva upp å äta frukost innan, mår dessutom mest bara illa av tanken.. så de får bli frukost under färden..

kör bollnäs och hammarn i veckan, får se hur mycke extra de är så här innan påsk..

näe, nu duschen!

pusspuss


- - -

<3

Av Ida Söderblom - 4 april 2009 00:28

jääs! har precis kommit hem från härnta.. Satu bjöd på mat, hasselbackspotatis och biffar..mums!

innan de var vi en sväng till kramfors på dollar.. hittade ett lakarn till stooorsääängen i vilhelmina :)


nu ska jag sooova iaf, och imorgon ska jag försöka soova lite längre.. men kroppen är som inställd på att vakna en viss tid nu.. så vi får väl se..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 2 april 2009 22:48

åh.. jag saknar min älskade Herkules så de gör ont just nu! :(


Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards