Alla inlägg under september 2009

Av Ida Söderblom - 30 september 2009 00:15

Vart inget bak för mig.. vart ingenting, fastnade framför en film.. städa lite mer..

och nu äre dags att sova.. egentligen borde jag väl redan soova :P hahah..

så, sov gott!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 29 september 2009 21:02

Betalat räkningarna.. som alltid ute lite sent ;) hahah..

har ju ställt av bilen, så de blir iaf ingen försäkringspremie att betala, men då hade jag massa andra småräkningar den här månaden..


funderar om jag ska baka en långpannekaka? tvättmaskinerna är inne på andra snurrningen, och idol är precis slut.. så lite bak passar perfekt ;)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 29 september 2009 18:35

två maskiner med tvätt står och snurrar nere i tvättstugan, blir nog 2 till.. märkte att min vinterjacka inte var tvättat innan den hängdes undan.. hängdes undan gjorde den ju aldrig.. hahah ;)

den har legat bak i min bil hela sommaren.. så tokigt de kan bli!

sen har jag städat lite här hemma, plockat och slängt en massa saker jag inte behöver, kläder m.m


jag längtar verkligen efter flytt.. mitt hem får inte plats i ett litet rum.. hahah ;)

verkar bli hustitt på torsdag eftermiddag iaf, så imorgon eller så bär de av mot pite där päälsk får hämta mig.. nu tvättis, sedan kanske baka en kaka? =)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 29 september 2009 17:15

  

Vart en enkel pastaröra idag, tar typ en kvart att göra.. hihi ;)

Bara ta av de som finns hemma och slänga ihop..

Av Ida Söderblom - 29 september 2009 16:08

ja, då var det iaf klart att jag ska arbetspröva.. 25 %, max 10 timmar i veckan och max 4 timmar på en dag, och då måste jag vara ledig dagen efter.. och då står försäkringskassan för hela ersättningen..

så nu ska väl bara arbetsgivare komma fram till hur vi ska lägga upp de..

när man arbetsprövar så får jag inte "köra en körning själv", utan jag ska åka med nån typ.. haha, kommer kännas lite muppigt, men helt klart värt ett försök..


planterade ljung på pappas grav idag =) vart så fiint.. förut hade vi alltid kärleksört, men rådjuren äter hela tiden upp blommorna, så de var ju inte så roligt..


höll förövrigt på att krocka förut idag.. en gubbe som körde rakt ut i en korsning, han hade rött å jag hade grönt.. vart tvungen till att verkligen grisnita :( å de kändes i nacken vill jag lova.. uscha..

men nu göra lite midda =)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 29 september 2009 11:07

Sällan att allt ska strula.. men men, jag har gjort mitt iaf.. lämnat in mina intyg och pratat både med arbetsgivaren och försäkringskassan.. å nu vet jag inte om jag ska gå tillbaka och jobba 25% eller om jag ska arbetspröva 25%.. helt struligt blir de! men försäkringskassan skulle väl ringa arbetgivaren, eller om de var tvärtom? haha..


jag ska ringa arbetgivaren senare idag, eller imorgon, så jag vet hur de ser ut iaf..

men nu klä om och sedan åka på graven och hälsa på pappa..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 28 september 2009 23:04

Tänkte bara säga godnatt, det är dags för sängen nu.. har visst blivit många inlägg idag ;) haha..

men, sov gott =)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 28 september 2009 22:00

Läste ett inlägg jag skrev för ett år sedan, om att jag hade ont i nacken och axlarna.. haha.. :P det var verkligen ingenting jämfört med vad jag har nu! INGENTING!

då vart de ju bra av att vara ledig över helgen, eller att gå ut på en promenad och få musklerna att slappna av.. de funkar inte alls nu.. :( känns jobbigt att inte bli frisk..

men men, hur vart de med min film egentligen? hahah ;)

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Skapa flashcards