Alla inlägg under december 2009

Av Ida Söderblom - 21 december 2009 10:21

Snön vräker ner! hihihi! jag blir så lycklig! =D


ska in en sväng på birsta nu och kolla lite.. köpa mer julpapper kanske ;) hahah.. börjar smått bli panik med en av de handgjorda julklapparna.. men jag grejar de ;) hehe.. hoppas vi på iaf!


ska slå in massa julklappar ikväll hade jag tänkt.. mys! =) kanske hittar nån julskiva att slå på..

näe, nu klä på och åka ut i vad alla andra kallar "trafik-kaoset".. hihi! vintervägar is the shit!

pusspuss

 

- - -

4 dagar kvar..

Av Ida Söderblom - 19 december 2009 21:08

japp, vi hade hela 21 minusgrader här i sundsvall imorse då jag åkte för att hämta Amanda.. vi har varit och julhandlat lite.. gått på stan och birsta hela dagen, pratat strunt och bara myst! =)


men det är något som fattas.. kylan biter mig långt in i kroppen och ensamheten smyger sig på.. jag börjar inse att jag känner mig halv.. halv, ofullständig och nästan trasig utan Erik.. det är länge sedan vi var ifrån varandra så här länge sist.. på måndag är det en hel vecka.. och jag tycker det känns som en evighet! 55 mil och en evighet..

nästan så  jag önskar att julafton var över, att det var sista natten jag sov ensam i den här stora sängen, och att jag imorgon fick åka upp och bara kramas!

men näe.. det är hela 6 dagar kvar :(


ska nog slå in nå julklappar och se om jag kommer in i nå bättre humör..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 17 december 2009 13:55

Är 1 år sedan min lilla bubbas dog idag.. :(

1999-04-10 - 2008-12-17

Går inte beskriva med ord hur mycket jag saknar honom..

Ibland kommer tårarna, ibland lockas skratten fram från alla bus han hittade på..

Men saknaden är stor.. Den är enorm!

Jag älskar dig Herkules, och jag saknar dig.. jämt!

herkules 2  

Av Ida Söderblom - 15 december 2009 12:33

uuuh.. sitter och går igenom alla papper, har massor med sjukintyg och andra papper som jag ska lämna kopior på till han på facket.. har även skrivit en sammanfattning över allt som varit, alla läkarbesök, fk, arbetsprövan m.m som han ska få läsa..

så får vi se när det blir nå möte.. känner lite smått panik över att som det är just nu så får jag ingen ersättning alls sista januari..


ska till sjukgymnasten om en timme.. känner mig inte lika stel i musklerna nu, men de kanske beror på alla tabletter? muskelavslappnande och skit.. däremot så gör de ont så fort jag tar i och ska lyfta nå.. man känner sig fan handikappad! =(


Det snöar massor ute, ja det är vit! =D hihi.. hoppas verkligen att detta får ligga kvar över jul, men man ska väl inte hoppas på för mycket antar jag?


har massa julklappar jag ska slå in i eftermidda tänkte jag :) älskar julklappar och massa olika julklappspapper! =D

tror bara det är julklappen till mommo som är kvar nu, men jag å mammi har pratat om att gå ihop och köpa till henne.. så vi får väl se vad vi hittar till den mest kräsna tanten som jag känner! :P


näe, nu hoppa duschen och sedan åka till sjukgymnasten och facket..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 15 december 2009 00:33

Shit, nu var det verkligen länge sedan det vart någon uppdatering här.. fy skäms på mig! ska försöka skärpa mig.. haha :)


är "hemma" i Sundsvall nu.. om det här är hemma? snart så är det huset som är hemma iaf.. var och skrev på lite mer papper om försäkring å grejer, byte bank m.m i torsdags.. så nu äre bara vänta, hoppas på att hyresvärden hittar nån som kan tänka sig flytta in i vår lägenhet, annars så blire väl flytt nån gång i februari..


äh, ska försöka sova.. men nu har jag då visat att jag lever iaf..

om ni har tur, och om jag har lust, så kanske det kommer uppdateras lite mera framöver.. och bilder hoppas vi på, eller hur? :)

nattinatt gott folk..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 3 december 2009 21:03

och julen närmar sig med stormsteg! =) hihi.. jag och päälsk är dessutom nästan klar med alla julklappsinköp.. härligt när man kan vara ute i god tid..

gjorde även klart 2 julklappar idag, och nästan en tredje som jag sitter och pillar med nu.. alltid roligt att ge bort saker man gjort själv.. :)


annars händer det inte så mycket här i vilhelmina.. det är minusgrader och snö ute, så jag är då glad! =)

har mitt stativ här så jag å Päälsk ska ut nå i helgen och knäppa fina bilder på ett julpyntat vilhelmina.. hihi..  kanske blir något kort på den julpyntade ettan oxå.. inte mycket, men lite iaf :)


fick svar på min remiss till magnetröntgen.. väntetiden just nu är 6 månader!! men hallå!? 6 jävla månader är ju ett halvt år! jaja.. vi får se vad de blir med allt de hära..


näe, nu pilla vidare med mitt ;) kanske kommer upp några bilder efter jul.. hihi!

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards