Alla inlägg under september 2010

Av Ida Söderblom - 30 september 2010 23:17

ja, nu är det dags att krypa ner under täcket och drömma en stund.. och när vi vaknar igen är det oktober.. vart tog september vägen? ojoj..


kvällen avslutades med en kopp te, tillsammans med min päälsk som hade haft en bra hockeyträning.. :)


och vet ni vad.. imorgon ska jag baka skurtbullar! för vi ska ut på en lååååång geocaching dag på lördag.. ;) hihi..

sov gott världen!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 30 september 2010 23:08

Här kommer mitt bidrag till budskapstävlingen hos frost08.se

Jag är verkligen ute i sista sekund.. haha


 

Det vart ett enkelt makraméarmband i äkta läder med budskapet Memories..

Armbandet är till min mormor..

I hopp om att hon får behålla sina minnen livet ut..

Av Ida Söderblom - 30 september 2010 21:59

wiihoo! =) timrå vann hockeyn ikväll över modo! så jäääääla skönt! ;) även om det var i förlängning och på straffar, vi drog ändå det längsta strået! eller hur äre man säger? ;)


har precis gjort klart bidraget till budskapstävlingen, det vart ett ganska enkelt armband.. kommer upp en bild om en stund! =)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 30 september 2010 19:32

sitter och tittar på timrå matchen på tv :) riktigt derby, och som vanligt äre hög fart och bråkigt.. men det brukar vara så i dessa matcher mot modo.. nu äre bara hålla tummarna på att timrå vinner! =)


Erik har åkt ner på byn för att ha hockeyträning, den första för denna säsong, och den första på många år där det är tacklingar inblandat.. men han har inte riktigt alla skydd än, så vi får hoppas ingen ger sig på honom för hårt.. får då blir jag arg! :P hahaha.. bara hålla tummarna!


ska ta och göra klart mitt bidrag till budskapstävlingen :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 30 september 2010 17:54

åååh.. jag är typ dödare än dödast idag.. förstår verkligen inte varför jag är så himla trött.. :/ fast det är ganska så mörkt och grått ute, de brukar ju spela sin lilla del i hur man mår..


har iaf avslutat kursen idag, kanske kommit fram till vad jag vill göra.. men bara kanske.. känns skönt att få komma ut på praktik på måndag.. tänka på lite annat..


var även in å pratade med verkstan som ska laga skadorna på lagunan, 2 veckor behöver de troligast ha bilen.. 2 veckor!?! för lite plåtskador..

det roliga är ju att försäkringen bara ger hyrbil i 3 dagar.. blääää!


men nu ska jag laga middag idag.. å avancerat värre blir de..

korv och makaroner! ;)

Av Ida Söderblom - 30 september 2010 11:35

japp, har fixat Eriiks IBAN kontonummer nu till morgonen, så han kan börja få sin lön från tyskland istället :) Enercon vill visst ha de på det sättet..

det roliga var att hon på telefonbanken inte visste hur man hittade till rätt sida på deras hemsida för att fixa det.. hon hade en direktlänk, men kunde inte guida mig till det.. men efter mycket om och men så hittade vi det tillsammans, så nu äre fixat! =)


däremot så har jag inte fått en krona från försäkringskassan ännu.. jag blir så less! de ka verkligen det hära med att förstöra folks humör! jag får snart ett psykbryt på dem, för de verkar då alltis strula till de!


men nu ska jag peta i mig lite lunch och göra mig klar för att åka ner på af, sista dagen på den hära kursen idag.. först igår så fick vi faktiskt fylla i lite papper över vad vi vill göra, och detta ska leda till en handlingsplan.. varför får man inte göra detta när man skriver in sig!?

allt skulle ju så mycket lättare både för dem och oss arbetssökande..

jaja, nu äta..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 29 september 2010 23:20

åååh.. min vanliga klantighet/otur har varit framme igen.. fick stearin över ett av mina favorit linnen :( la in det i frysen, men det gick inte att plocka bort det ändå.. så vi spolade under massa varmvatten.. och det försvann.. men nu äre ju en stooooor fläck.. så jag undrar.. hur får jag bort denna bäst!?


men nu äre dags att blåsa ut alla ljus och sedan krypa ner under täcket..

nattinatt och sov gott!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 29 september 2010 22:18

hahahaha.. hur fan städar de som!?

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Skapa flashcards