Alla inlägg under mars 2011

Av Ida Söderblom - 31 mars 2011 21:52

men bläää så långsamt vårt internet går ikväll! :(


känner mig superfrusen i kroppen efter en hel dag i garaget, eller rättare sagt en hel vecka i garaget.. så jag tror nog att det får bli en varm dusch för mig innan det är dags att krypa ner under täcket..


som jag sagt innan så är jag sjukt glad för min viktminskning, men det är väldigt jobbigt att frysa exakt hela tiden! det spelar ingen roll hur mycket kläder jag har på mig, hur många täcken jag har när jag sover, jag fryser heeela tiden!

tur jag har en snäll pojkvänn som värmer mina stackars händer och fötter, för de är som värst.. ofta så känner jag inte ens tårna för att de är så kalla :(


imorgon äre dags för vägning igen, tyvärr så tror jag att jag har stått stilla även denna vecka, men tanke på att mitt knä sagt ifrån så fort jag har försökt att promenixa.. :( men idag när jag pratade med sköterskan så gav hon mig klartecken att börja med annan träning.. så nu ska min träningscykel användas igen! =D

men när jag berättade för sköterskan att jag hade stått stilla ett tag så sa hon att de hade hon väntat sig eftersom jag gick ner så mycket innan op..

alla står vi stilla nån gång då och då, man kan även gå upp vissa veckor för att sedan rasa igen.. men men.. vi får se om vågen är snäll eller inte imorgon ;)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 31 mars 2011 21:14

Snyggingen min sitter och tittar på hockey medan jag sitter här och försöker få i mig lite mat.. vart förskjutet, tyvärr.. men men..


Som ni ser i förra inlägget å går det uppenbarligen inte blogga från min mobil.. om man inte nöjer sig med halva inlägg vill säga.. :(


Det var varit en garagedag idag igen iaf :) nu är 140in klar, lite små pill som Eriik ska titta över nu efter hockeyn, för imorgon drar vi till lule för att besiktiga, bara hoppas på det bästa! eller ja, vi är ganska säkra på att den inte går igenom, men om vi kan få köra en månad och fixa med grejerna som det är fel på under tiden så blir kanon.. måste ju ställa av min älskade bil idag :(

pusspuss

Av Ida Söderblom - 31 mars 2011 18:17

har prrcis laddat hem en ny webläsare till min mobil =) så nu kanjag även blogga från mobilen då jag är ute på äventyr ;) just nu sitter jag i garag

Av Ida Söderblom - 31 mars 2011 11:47

 

Halsband i svart, lila och guld med en skyddsängel och hjärta.

130 kr


Frakt tillkommer med 12 kr

Av Ida Söderblom - 31 mars 2011 10:08

oj, det var visst någon som ignorerade väckarklockan imorse och sitter först NU och äter frulle.. illa, nu blir hela dagen förskjuten massor.. jaja, inte mycket att göra åt de nu.. bara peta i sig frullen och gilla läget..


men nu ska jag kika runt på lite pärlsidor då jag fått en del beställningar :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 30 mars 2011 22:58

Det gick superbra att sätta en bakaxel från en 240 på 140in :) visst vart lite ombyggnation, men inte vare mycke.. så nu har vi en bakaxel som inte ylar! =D

lite småpill kvar som vi ska göra imorgon..


annars hare inte hänt så mycket idag.. och det lär bli samma imorgon :)

fast imorgon ska sköterskan från kirurgen på Sunderbyn ringa mig.. kan ni fatta att det är 1 månad sedan jag opades imorgon!? jag kan då inte fatta de iaf :P haha


men nu äre dags för sängen för mig, har ont i skallen :(

nattinatt och sov gott!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 30 mars 2011 15:15

 

Enkla, men ack så snygga örhängen med vingar.

50 kr/par


Självklart nickelfritt!

Frakt med 6 kr tillkommer på priset.

Av Ida Söderblom - 30 mars 2011 14:15

Här kommer lite mer smycken som är till salu :) Alltid nickelfritt!

Frakt på 6-24 kr tillkommer beroende på vikt..


  Memorywirearmband med vaxade svarta glaspärlor och stardustpärlor.

80 kr SÅLD!

  Memorywirearmband med olika glaspärlor och stardustpärlor.

80 kr

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards