Alla inlägg under oktober 2011

Av Ida Söderblom - 31 oktober 2011 21:47

.. och kanske lite panering? haha.. håller på att skriva listor och planera inför festen, mycket som ska fixas och grejas med innan lördag.. baka och laga mat, städa och plocka, duka och pynta.. jag har de jag gör ;)


är även sjukt trött idag, så nu tänker jag sova.. nattbil imorgon.. :)

nattinatt och sov gott..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 31 oktober 2011 03:45

blää.. idag är en sån dära riktigt tidig morgon, tur jag har Eriik som stiger upp med mig.. :) vardagslyx är det för oss att kunna kliva upp tillsammans när man ska till jobbet, inträffar bara vissa måndagar.. haha


sitter och försöker peta i mig lite frulle, men jag är inte så hemskt sugen på att äta vid den här tiden måste jag säga.. har aldrig varit någon frukost-människa men efter open var det bara att börja äta på morgonkvisten..

men nu äre dags att packa in sig i bilen oxå åka iväg.. har 2 kallax nu på morgonen..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 30 oktober 2011 20:59

haha.. jag glömde ju bort att väga mig både i fredags och igår.. imorse var det oxå när att jag skulle glömma det, men så snubblade jag nästan på vågen å kom på att "ahaaa, jag kanske skulle våga mig upp på dig idag".. sagt och gjort..


30 Oktober

-2,5 kg


Say what!? 2,5 kg!?! haha.. det är ju sjukt de hära.. min mens kom igång imorse, om förra veckans stora pluc och veckans stora minus har något med denna härliga kvinnovecka att göra har jag ingen aning om, men jag är sjukt glad för detta minus! nu äre bara hålla tummarna för att vågen är snäll på fredag oxå, och att kroppen bestämmer sig för att tappa fler kilon, gärna i rasande fart ;) hahah..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 30 oktober 2011 20:58

.. less på söndagar!

Av Ida Söderblom - 29 oktober 2011 06:26

Det här med att kliva upp kl 6 en lördagmorgon är verkligen inte jag van vid, men jag då få piggare nu än vad jag varit nån annan dag när jag klivit upp.. :P tur det är plusgrader ute då jag hade glömt koppla in motorvärmaren..

men nu äre dags att borsta gaddarna och håret och åka ner på byn.. :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 28 oktober 2011 19:02

haha.. tror ni jag var nå trött imorse!? kom hem runt 23:30 och väckarklockan ringde 04:45.. hoppade ur sängen, ner i jobbkläderna, packade ihop mina grejer, åt frulle och åkte.. klockan var nog nio eller nå när jag kom på "men vaafaaan, det är ju fredag! jag skulle ju ha vägt mig imorse".. det är då första gången sedan jag började väga mig varje fredag som jag glömmer bort det..


men det får väl bli imorgon istället, innan jag åker iväg för att jobba.. ska vara nere på taxi innan kl 7, lägga om telefonen och kolla om det är några sjukresor samt färdtjänstresor.. vi får väl hoppas på det bästa och att allt går bra för mig, min första lördag :P jobbar mellan 7-17.. sedan är jag tredje bil på kvällen.. andra bil på söndag..


men men nu äte bäst att jag plocka undan Eriiks presenter innan han kommer hem ;) så han inte ser dem, de vore ju inge skoj.. måste ta mig tid på måndag att slå in dem, det är mycket som ska hinnas med att göras framöver inför festen och alla som kommer.. :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 27 oktober 2011 23:24

blöööh! jag fick då verkligen sota för min sovmorgon imorse.. jag kom hem nu! bara hoppa i säng då första hämtningen är 05,55 imorgon.. natti!

Av Ida Söderblom - 27 oktober 2011 08:35

aaaah.. ni anar inte hur skönt det är att väckarklockan inte ringer före faan.. idag ringde den inte ens.. ;) jag vaknade själv där vid sjusnåret, låg kvar i sängen till åtta.. än så länge är jag inte utringd på nån körning, men allt är då färdigt för att hoppa i bilen och åka, jag behöver bara byta om :P och just som jag skrev detta ringde de från taxi och sa att jag har hämttid om en timme :P


så jag håller på att plocka och fixa här hemma :) Jag och Eriks mamma bakade lite kakor till fest igår, men de får ligga kvar i frysen där, dels för att vi inte har plats och dels för att annars äter nog Eriik upp dem ;) hahaha..

ska ta mig i kragen och plocka i och ur diskmaskinen innan jag åker, det har varit sena kvällar hela veckan å då blir hemmet lite lidande.. känner att jag även inte har samma tid över för att läsa bloggar och kommentera som jag gjort innan, förlåt! :( ska se om jag finner lite tid att läsa ikapp mig på..

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Skapa flashcards