Alla inlägg under december 2011

Av Ida Söderblom - 31 december 2011 01:14

Som jag skrev igår/inatt så hade jag inte så stora förhoppningar på denna vägning.. Jag har verkligen verkligen verkligen inte tagit hand om mig själv på sisa tiden.. har slarvat väldigt mycket med maten, har jag ätit 3 mål om dagen så har det varit bra.. gymmet har jag inte varit på sedan i mitten på november.. och den här dumma förkylningen hänger sig kvar i kroppen.. är ständigt trött.. :( dags att åka iväg och ta nya prover igen å se så att min medicinering ligger rätt..


30 December

+0,9 kg


Det blev ett plus.. upp 0,9 kg på två veckor, men men.. jag vill bara få tillbaka orken, viljan och lusten..

Detta resulterar i att jag under 2011 har gått ner 55,5 kg.. jag ska inte sticka under stolen med att jag hade hoppats på mer..


Nu äre dags att krypa ner under täcket.. All mat inför imorgon är fixat :) Chokladmoussen står i kylen, förrätten är förberedd och potatisgratängen är klar.. Obbe skulle fixa oxfilé, men då min mage inte alls gillar de så har jag tagit fram lite kyckling och lagt i marinad :)

Bilder på maten kommer kanske upp imorgon, eller nästa år ;)

Nattinatt och sov gott..

Pusspuss

Av Ida Söderblom - 30 december 2011 00:49

efter 1½ film slänger jag in handduken och kryper ner under täcket.. Amanda och Eriik fortsätter kika, men jag kände hur ögonen ramlade igen på mig där under värmefilten, så då äre nog bäst att sova ändå.. haha..

har inga direkta planer för imorgon, förutom ett möte på banken och förbereda lite inför nyårsafton :)

vägning äre imorgon, vet inte vad jag tycker om de.. eller ja, idag.. men först sova!

nattinatt och sov gott..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 29 december 2011 21:45

Nu är Amanda här.. vi sitter i soffan och myser i väntan på att Päälsk ska komma hem så vi kan kika på lite film.. så får vi se om jag måste ut å skjutsa någon eller om det är lugnt ikväll/inatt..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 28 december 2011 23:24

uuuh.. jag är inge annat än trött nu för tiden :( är nattbil imorgon så jag hoppas på att få sova länge.. nu kryper jag ner i sängen och hoppas på en 12timmarssömn.. haha

pusspuss

Av Ida Söderblom - 27 december 2011 23:15

Jag orkar inte.. :( Utan dig Eriik skulle jag gå under..

Av Ida Söderblom - 26 december 2011 02:45

Nyss hemkommen från en trevlig kväll i vänners sällskap :) känns riktigt skönt att få träffas och bara surra lite.. dock så känns det tyngre att måsta åka hem imorgon.. eller ja, senare idag.. bläää!

vi får väl se hur stor vattenskadan är när vi kommer hem, inte direkt nå man vill komma hem till.. :(

nattinatt och sov gott!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 25 december 2011 11:45

efter att ha dött lite i soffan så ska vi nu åka iväg till Birsta å kolla vad eljättarna har att erbjuda på mellandagsrean.. inte för att vi har pengar att fynda nå för ;)

Av Ida Söderblom - 24 december 2011 23:36

Goooo Juuuul på er allihopa! :) haft en helt underbar dag med familjen här nere i Sundsvall.. massor med julmat, dock i omgångar för min del.. haha ;) livet som gbp-opad.. men inte lider jag för de, har inte behövt känna mig så dära äckelmätt en enda gång.. :)


nu äre dags att sova, imorgon väntar nya äventyr!

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards