Alla inlägg under juli 2013

Av Ida Söderblom - 31 juli 2013 23:18

Lilla söta Vallmo :) varit på rutin ultraljudet idag, å i samband med det och att allt såg bra ut så väljer vi att berätta för världen att vi ska bli föräldrar igen! :)

De flyttade fram oss 10 dagar, så Elias räknas bli storebror i slutet sv december, men vi får väl se vad Vallmo säger om de :P

Av Ida Söderblom - 30 juli 2013 22:06

Woooooooh, imorgon äre dags! ;)

Spännande!

Av Ida Söderblom - 30 juli 2013 20:15

Oj, vet inte sist jag satt vid en dator, förutom en gång i månaden då jag betalar våra räkningar :P haha.. men nu står den gamla burken uppkopplad på köksbordet.. egentligen bara för att jag just har betalat räkningarna.. ;)

passade även på att tömma telefonen som har klagat på att den varit överfull i säkert 2 månder, är nog dags att köpa ett extra minne till den, alla bilder på Elias tar sin plats ;)


har försökt att bli bättre på att blogga igen, men när appen bara vill till att hänga sig, eller inte lägga upp bilden utan bara texten (som förra inlägget), ja.. då äre inte så roligt längre.. :/

så i får helt enkelt hålla till godo det lilla som kommer upp här, så hoppas vi på att appen blir bättre och att jag kanske får mig en ny datapata snart ;)


Elias har precis somnat, överföringen från telefonen till datorn tuggar på och jag vet inte vad jag ska göra.. inte van sitta vid datorn längre, så vet inte vad man gör online längre ;)

Av Ida Söderblom - 20 juli 2013 00:25

Nöjd kille! :)

[Bild]

Av Ida Söderblom - 18 juli 2013 21:20

Mammahjärtat värker, jag älskar dig så!
Obeskrivlig kärlek, oändlig kärlek..

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Skapa flashcards