Direktlänk till inlägg 14 augusti 2008

jag vet inget längre, förutom att du gör mig hel

Av Ida Söderblom - 14 augusti 2008 14:43

åh.. hjärtat försvann.. :( han som gör mig hel.. så jag är mest bara trasig nu..


kan inte påstå att jag är helt nöjd med min nya dator.. först allt krångel med hårddisken, som inte ens är fixat än.. för de måste gå via sthlm, media markt här i sundsvall kunde inte fixa de.. mupparsle!

sen så när jag och Erik pillade runt lite igår.. ja då la webbcameran av.. hallå.. bara skit med allt..

mår inge bra överhuvudtaget den här veckan.. varit hemma från jobbet pga foten.. men tankarna är inte där de borde heller..

jag vill bara flytta in i din famn och aldrig gå därifrån..


selånger till helgen iaf.. brukar se fram emot de, bara för att de typ är tradition.. men inte iår.. för just nu är allt bara usch..

umeå till veckan, kan lova att jag inte ser fram emot de..

vill byta jobb.. eller iaf arbetstider.. känner inte får nå längre.. flytta?


- - -

och fan vad jag saknar dig..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards