Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Ida Söderblom - 19 oktober 2008 17:11

jääs! riktigt slöar dag.. :P

har sprungit runt lite på birsta och kollat, men med typ noll pengar i kassan så vart de bara nå värmeljus =) men skönt att göra nå iaf..


har även varit på garaget och skuruvat fast plastskyddet som sitter över motorn.. skulle byta däck och fixa handbromsen, men hade inte med mig hjulbultarna till vinterdäcken så de vart inget med de idag..

och när jag körde in i garaget när jag kom hem så såg jag att mitt vänstra halvljus var trasigt, självklart så här nån dag innan besiktningen.. haha :P men har iaf lampor liggandes så bara byta.. ska se om de blir till att fixa till allt imorgon.. =)


näe, nu ska jag laga lite midda.. =) plockade fram en fläskfile så vi får se vad de blir gör gott.. sen äre bara sova tidigt ikväll eftersom klockan ringer 03.30.. bläää!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 19 oktober 2008 11:38

ja, godmorgon godmorgon.. =)

uscha, min väckarklocka har ringt en gång i halvtimme sedan åtta imorse.. haha.. var meningen jag skulle upp tidigt, men de vart elva.. och jag ligger fortfarande kvar i sängen.. illa :P


har iaf bokat om min besiktningstid, den var 09.20 imorgon.. då borde jag vara i typ övik kanske? haha.. ja inte är jag då hemma från min körning iaf.. så de fick bli 13,10 på onsdag istället..

nu ska jag iaf äta nån form av frukost och sen åka till garaget.. byta däck, fixa handbroms och kolla så allt är grönt.. =)

pusspuss


- - -

Du är den enda som finns i mina tankar..

Av Ida Söderblom - 19 oktober 2008 02:10

Erik Erik Erik Erik.. kom hit.. nu! jag behöver dig :( närhet.. trygghet..

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards