Alla inlägg den 26 november 2009

Av Ida Söderblom - 26 november 2009 11:11

ojsan hejsan.. var visst någon dag sedan jag skrev här, så förlåt lilla bloggen men jag har inte haft tid ;)


vi gjorde inte så mycke i helgen.. fredagen spenderades hemma hos Alexandra, Anton och Theo tittandes på idol :) och Mariette gick ju vidare till final! 

weeeei! :) hon är min favorit.. ( okej MLI, inte final men topp fyra ;) )

 

i lördags så var vi och firade Johanna som hade fyllde år på fredan..

hade gjort ett halsband och ett armband till henne :)

sedan hade vi inget att slå in presenten med, så det fick bli ett vanligt färgat papper.. hahah :) ingen tejp fanns de heller, så då vart det ett snöre.. men Johanna tyckte det var fiiint =)


        


Efter vi firade Johanna så åkte vi till Pite.. fixade 2 julklappar och kollade sedan på hockey.. tyvärr så förlorade Antons lag..

På kvällen gjorde jag och Erik tacos.. mums! och efter det åkte vi till Andy och sällskapade med folket som var där =)


Jag och Erik hade en underbar söndag tillsammans, hemma (!?) för engångskull.. åt frukost, myste lite, julpyntade, diskade undan och åt resterna från tacosen innan vi åkte mot Vilhemina.. :)


Sedan vart det hemfärd till Sundsvall för min del på måndagen.. tyvärr kom jag hem till ett grått, trist och regnande Sundsvall.. möttes dessutom av ett tråkigt besked redan på morgonen innan jag åkte till sundsvall, en nära väns pappa hade gått bort natten mellan måndag och söndag..

så måndagkväll tillbringade jag hos Micke och hans familj..


Tisdagen gick åt till massa möten.. först på arbetsförmedlingen om möte ang A-kassa, sedan var det farbro doktorn och efter det sjukgymnast..

äntligen har jag fått läkaren att skicka iväg mig på magnetröntgen.. så nu får vi väl se hur lång väntetid det är bara..


sjukgymnasten började med en ny behnadlingsmetod, TENS.. så vi ska fortsätta med det idag, med lite mer styrka och längre tid..


igår var jag först till tandläkaren, uscha uscha.. men nu är jag klar där! tänderna är lagade och nerslipade, IGEN! hahaha.. :P så nu fick jag ringa om de vart nå mer ont ont av visdomstanden..

efter det var jag till mommo och hjälpte henne lite.. sedan vart det birsta för hela slanten med Satu och Matilda.. inhandlades lite kläder inför dopet på lördag! =)


men nu måste jag kila ner till tvättis innan någon kastar ut mina kläder på golvet.. ;) hihih..

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards