Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Ida Söderblom - 9 februari 2009 12:28

jääs! inte långt kvar nu.. på torsdag drar jag vilhelmina å min päälskling!

men på fredag smäller de!

då åker vi till fjälls! =) ska bara hämta upp skotern vi har hyrt i arjeplog, på Polaris affärn såklart.. haha.. en shift! =D jag längtar längtar längtar!

hoppas verkligen att de är mycket snö, minusgrader och strålande sol! kan lova att kameran ska med!


var massa strul på jobbet imorse.. bilarna startade inte!

men vad kan man vänta sig när det är typ 18 minusgrader och de inte har suttit i någon motorvärmarkabel.. men de hade iaf investerat i några nu.. haha.. har jag påpekat LÄNGE! men de ska väl behövas nå sånt här för att de ska sjunka in hos vissa..

så jag fick ta personbilen imorse.. tur de bara är några lådor med post till härnta.. sen var de ett paket till kramfors å ett till härnta..


hemma på lunch nu iaf.. =)

ska iväg till söderhamn senare.. men nu blire en film..

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards