Alla inlägg den 17 november 2010

Av Ida Söderblom - 17 november 2010 21:58

blä.. mår verkligen inge bra i nacken, så nu går jag och sover.. känns som jag ska svimma.. :( hoppas på att det känns bättre imorgon..

nattinatt och sov gott!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 17 november 2010 21:04

haha.. jag tyckte det var kallt imorse, men nu äre minus 20 ute! :P även att pannan hade stannat inatt så vi hade typ 11 grader inne ;) inte varmt inte!


min nacke mår verkligen apa idag :( blir till att värma på vetekudden och nån värktablett.. synd bara att de inte brukar hjälpa :(

får be min päälsk ge mig lite massage kanske.. men han håller ju på med sin dator så jag får nog vänta på de ska ni se..


det vart en sväng till lule idag :) inhandlade lite julklappspapper å lite grejer till cheven.. hon måste ju göras fin och klar innan resan till jönköping till veckan..

just därför som Erik pillar med sin dator oxå.. jag införskaffade mig ett tangetbord och mus för 109 kr på biltema.. haha.. duger då för mig iaf ;)


däremot så missade jag ju Halv åtta hos mig ikväll, så nu ska jag se om de har kommit ut på tv4play så jag kan se de där istället :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 17 november 2010 09:06

brrr.. termometern står på minus 16.. riktigt kallt denna morgon!

och jag börjar känna mig lite sen ;) haha.. men bara dra borsten genom håret och åka ner på byn mot en ny dag på praktiken :)

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards