Alla inlägg den 8 november 2011

Av Ida Söderblom - 8 november 2011 22:50

Efter en veckas ofrivilligt uppehåll med gymmet pga tidsbrist så var jag iväg en sväng idag med Emmelie.. :) trodde det skulle vara jobbigare än vad det var.. men fy faaaaaan rent ut sagt så skönt det var! rensa tankarna lite.. blir en sväng på torsdag oxå.. nu är jag igång!


jag fick ett besked igår som jag inte riktigt vet vart jag ska placera in i vardagen, därför väljer jag att inte skriva nå mer om det ännu.. men, jag är en överlevare, så nog fixar det sig på ett eller annat sätt.. hoppas jag!?


däremot så saknar jag Eriik nå fruktansvärt den här veckan.. riktigt jobbigt äre.. och inte nog med de så verkar våra elpatroner ha lagt av igen!? blää! har burit in massa ved idag, eftersom det inte hanns med i helgen.. och fy faan så tungt det är! jag blir helt slut i nacken och axlarna.. :( uscha!


men nu ska jag försöka sova, har tvingat mig själv att vara vaken ett tag och hoppas på att få sova ut imorgon då jag är nattbil.. ledig torsdag, vilket innebär en sväng till Pite till vårdcentralen.. bara passa på när man är ledig..

nattinatt och sov gott..

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards