Direktlänk till inlägg 18 juni 2007

Tlöttast..

Av Ida Söderblom - 18 juni 2007 21:10

Jo, kan lova att jag är tlöttast.. men det var en underbar helg iaf! =)
Fredagen vart rätt så lugn.. var på sommaravslutning av Access, å självklart så var gosbarnen mina med, eftersom jag sovit där..

sen åkte jag hem å åt med mammi, så vart de att vara med barnen en sväng på kvällen igen.. och en tidig kväll, tror jag somna redan vid halv tolv eller nå, skööööönt! =)


lördagen började med att jag, mammi å amanda grillade fläskfile.. =) mums, jättemysigt var de =)

sen packade vi in oss i fåååården å åkte norrut.. kändes skönt! ;) hamnade hemma hos Micke en sväng, å sen vart de skogen för hela slanten.. noll i mottagning och dålig väg.. =)

men tillslut kom vi fram till våran fina tältplats.. =) mysigt som fan.. haha.. vart dessvärre väldigt lite sömn för min del.. haha..

Amanda gick väl å la sig runt 3, fisk grabbarna runt 4..

jag å frugan var oxå trött, så vi skulle ju oxå sova.. Jimmy å Micke skulle ju vara riktiga män å sova under bar himmel.. hahaha :P

slutade med att jag, satu å amanda åt sallad där vi fem nån gång.. :P sen somnade Amanda, men självklart så kunde ju inte jag å frugan sova.. så vi gick ner till elden å grabbarna igen... :P pratades en hel del om att nån styr, men jag vet då inte vad jag ska tro om de jag.. man kan ju hoppas ;) haha..

sen somnade micke.. å Satu.. så jag å Jimmy pratade på en massa, men sen tvärsomnade han oxå där vid halv åtta.. :P haha

så då kunde ju inte jag sitta vaken själv, så jag gick å la mig vid åtta.. vaknade vid nie av att fisk grabbarna försökte putta igång bilen.. haha.. de skulle ju så klart ut å fiska :P

sen var de shi för mig att somna igen.. =)

åkte väl hem nån gång vid två, kan lova att både jag å amanda var döööööd.. haha..

somnade vid halv sex, vaknade då Eriik ringde =) surrade en stund, men så skulle han gö nå så han skulle ringa upp senare.. haha.. gissa vem som somnade!? :P jo jaaaag.. haha

klev iaf upp å åt jordgubbar, sen somnade jag på engång igen.. =D

vaknade av att halebop skicka sms imorse..

trots att jag sovit hyffsat mycke så är jag typ döööd.. så blir väl halvtidigt ikväll med.. ska ju ut å handlas med massa folk imorrn..


men men .. =)

så kan de gå.. slänger upp lite bilder i ett nytt inlägg =D


- - -

Jag hoppas då iaf..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards