Direktlänk till inlägg 2 maj 2011

Måndag - nystart!

Av Ida Söderblom - 2 maj 2011 10:17

Även om jag startade mitt flyt på en torsdag, och mitt "nya" liv genom operation på en torsdag, så är de ändå måndagar som funkar bäst i mit huvud när det gäller en nystart!


För förra veckans plus ska inte få kommaigen denna månad.. därför startar vi om nu idag, men bra mat, framförallt alla mål mat om dagen, och motion..

de är bara stoppa på sig stegräknaren och hoppas på de bästa, gör de bästa utav de bästa och ikväll ta en sväng i hemmagymmet..

Erik ska starta sin sommarträning med hockeylaget idag, så de passar ju utmärkt för oss båda att köra igång riktigt ordentligt idag! :)


men nu ska vi ner på byn för att släcka några 2:or till besiktningen på AAJ:en.. förhoppningsvis blir det även någon promenix :)

pusspuss

 
 
Ingen bild

Maria

2 maj 2011 21:18

You go girl!!! :)
Och vad är 1 ynkligt kilo!!! Tänk istället på hur jätte MÅNGA kilon du gått ner!! :)
Attans duktig är du vännen!!

Kramar till dig!!!

Ida Söderblom

2 maj 2011 21:40

Tack vännen! :) Nu kämpar vi vidare tillsammans!

 
Helena

Helena

2 maj 2011 21:37

Ingen fara vännen med plus,även om man blir galen...kroppen känner efter ett tag att njjjaaa nu är det dax att stoppa lite..Kroppens sätt att inte svälta utan att spara...Men så vill inte vi se det. Snart kommer det igång igen och du rasar en sväng igen till ett stopp igen. Jag har mina stopp var 10:de kilo har jag märkt och då stampar jag i veckor lite ner och sedan upp igen...Lite jobbigt men tänk vad mycket vi gått ner på så kort tid,,inte klokt om man tänker..
Ha det jätte bra och kämpa på med din träning,jag hejar på dig
kramen//Helena

http://hea71.bloggplatsen.se

Ida Söderblom

2 maj 2011 21:39

Tack! :)
Men jag vet med mig att om jag inte sköter mig så kommer denna op inte att funka för mig som det gör för nästan alla andra eftersom jag har fel på ämnesomsättningen från början.. men jag kämpar vidare!
kramar!

 
Helena

Helena

3 maj 2011 22:12

Kämpa på vännen,du fixar att ändra livet och bli sund och hälsosam..Leta efter frukter och grönsar som du verkligen gillar och unna dig dem istället för bakverk och godis,sedan ibland kan du unna dig något sött. Sedan har ni hittat erat gym och att du promenerar flitigt,det är jätte bra:) Gäller att prova olika saker så man inte tröttnar tror jag. jag hejar på dig i massor,,kämpa kämpa,,kram:)//Helena

http://hea71.bloggplatsen.se

Ida Söderblom

3 maj 2011 23:55

Jag har aldrig varit nå för bakverk å godis, så det är absolut inget som jag väljer för att unna mig.. :)
kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards