Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Ida Söderblom - 3 maj 2011 23:55

uuuh.. jag är sjukt trött.. och idag har det bara varit slarv med både mat och dryck.. men ingen idé att gräva ner sig i de nu.. nya tag imorgon och bättre planering.. för det är precis vad som gäller, planering planering planering planering..


har iaf lyckats dra ihop en massa ris på gården idag, samt börjat kratta framsidan.. sedan fick vi även med oss motorsågen hem, så imorgon hinner vi förhoppningsvis kapa ner det sista av häcken ut mot vägen och samla ihop det som är krattat i säckar..


fast imorgon på morgonen ska jag på nå onödigt möte medan Erik ska träna.. jag hade valt att få träna typ 100 ggr om istället för att sitta på nå pissmöte om hur man ska söka jobb.. de hjälper då inte det minsta vilket fall..

men nu sova om jag ska orka upp imorgon och hinna äta frulle innan vi ska iväg..

nattinatt och sov gott!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 3 maj 2011 11:30

Nu ska jag och snyggingen gå ut på gården och börja dra ihop en massa ris å skit som ligger kvar från ifjol, och sånt som de som bodde här innan har lämnat.. vi tänkte ha en försenad majbrasa på fredag :)

en del av våran gård är så fuktig så det går bra att elda där, men självklart så ska det dras fram vattenslang och sedan ska vi även ringa å prata med brandkåren så ingen tror att det är nå knas på G här :)


så får vi se hur långt vi hinner idag, vi ska ner på byn för att göra bilen klar för besiktningen oxå.. dags för att reg-besiktiga den på fredag, i Skellefte av alla ställen :)

kanske att vi kommer ihåg att ta med motorsågen hem ikväll så vi kan ta ner lite mer ris å träd som vi vill ha bort så det blir mer öppet.. :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 3 maj 2011 11:16

Gå nystart och pizza ihop? ;) haha, kanske inte.. men vi provade att äta ute-hämt-pizza igår, och det funkade finfint.. den var inte det minsta flottig, så det kan ju vara därför som det gick bra.. men som alltid så tycker jag inte att det är så himla jättegott.. jag tycker bättre om hemmagjord pizza :)

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards