Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Ida Söderblom - 15 maj 2011 22:55

sjukt trött tjej här på andra sidan dataskärmen.. vi har gått upp på toppen av Kanis idag, Älvsbyns slalombacke :) orkar inte lägga upp nå bilder ikväll, Erik har precis fått till internet på min dator.. ska kika lite Grey´s nu, sedan sova..

imorgon äre introduktion på gymmet! :)

nattinatt och sov gott..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 15 maj 2011 12:06

waaah! äre nå verkligen hatar så äre när datorer bara bråkar och strular..

min dator totalvägrar att ansluta till vårat internet, påstår att lösenordet är fel även fast det inte är ändrat.. blää!

så alla bilder jag hade tänkt lägga upp från igår får helt enkelt komma upp sen..


för idag har vi väl inte några direkta planer.. Erik håller på fixa växellådan på AAJ:en, vi ska ta ihop lite mera löv som krattades ihop igår.. annars vet jag inte.. en slöödag kanske? ;) fast så fort man tror att man kanske har tid till att ta en sån dag så kommer det alltid upp en massa annat man antingen måste göra, eller helt enkelt vill göra :P

Nu ska jag gå ut en sväng, inte så roligt väder idag och smhi lovar tråkväder hela veckan, nog för att de gjorde de även om veckan som varit och den var ju solig :), men jag vill ändå ta upp löven utifall det kommer massa regn..

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards