Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Ida Söderblom - 17 maj 2011 18:48

hoppade upp på träningscykeln en stund för att rensa tankarna medan Erik var ute och pillade på med bilen..

inget verkar funka för mig idag.. maten är åt skogen, humöret är i botten och vädret är gråare än gråast.. just nu vill jag bara bort en stund.. bort bort bort.. bort till varmare väder, kjol&linne, blommor och barfotaväder..


jag vill framåt i tiden, ha nått min målvikt, må bra och vara rik.. ja, det sista kan jag skippa så länge jag får må bra, bo tillsammans med min älskade sambo i vårt älskade hus..

Av Ida Söderblom - 17 maj 2011 16:16

första gym-passet, introduktionen, igår gick över förväntan väldigt bra.. jag trivdes på gymmet, och instruktören/ägaren är verkligen super!

imorgon kör jag mitt första riktiga pass, men jag har tvingat Erik att hålla sig i närheten även om han egentligen inte kör nå maskiner som jag gör utan han lyfter en massa skrot..


eftermiddagen kanske bjuder på en resa till Skellefte för att hämta en ack-tank :) vi har hittat en på 500 L för ett bra pris.. det är egentligen för lite till vårt hur, men det är bättre än inget.. :)


blää! mitt humör är verkligen uppochner just nu.. :( inte det minsta roligt.. och eftersom min medicinering var rätt så kan jag inte skylla på det heller just nu.. men men, bara kämpa vidare!

nu sa vi kika på lite Grey´s.. och ja, vi är fast i den serien nu ;)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 17 maj 2011 13:30

Här kommer bilderna från när vi plockade ur motorn ur Fucken :) Nu äre bara elsystemet kvar att tjorva ut..


2011-05-11


  Motorlyften hemlånad och monterad

  Motorlyften monterad

  Motorlyften monterad

  Dags att börja lyfta! :)

  Inne i bilen

  Halvvägs ute

  Halvvägs ute, min förstärkning hjälper till ;)

  Massa spill av ATF-äckel-olja..

  Nästan ute!

  Bara liiiiiite kvar nu..

  Motorn ute! =D

  Fucken känner sig tom..

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards