Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Ida Söderblom - 4 maj 2011 21:58

Idag när jag och Erik var på väg hem från Lule så såg vi massor med tranor ute på en åker :) det om något är verklilegen ett tecken på att det går åt rätt höll..

men tyvärr så är det jäla svinkallt ute :( inge roligt alls.. så därför har jag bara lyckats skrapa ihop 7000 steg idag, men bättre än inget iaf..


Erik är ute och håller på att kapa våran flaggstång och klyva den ;) istället för att den bara ska ligga där å ruttna bort så kan vi ju lika gärna elda upp den.. haha


våran majbrasa börjar ta lite form nu iaf :) blir att dra ihop lite mera imorgon innan vi ska ner på byn för att göra klart det sista på bilen inför besiktningen på fredag.. nån där ute som gjort en reg besiktning som kan tipsa om nå vi borde tänka på?


nu ska vi se lite film och mysa!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 4 maj 2011 07:55

uuuh, jag tror jag forfarande sover nu när jag skriver hära.. haha ;)

men det är väl bara till att rulla ur sängen, peta i sig lite frulle, plocka med sig mellis och sedan åka ner på byn..

bara hoppas på att mötet jag ska på inte drar ut allt för mycket på tiden och att det inte bara är massa dravel..


jag och Erik tänker åka en sväng till Lule idag.. Emmeie har varit så snäll att låna ut sin bil till oss.. AJJ:en har ju körförbud, så de kanske är så bra att åka in till lule med den å få böter å grejer ;)

min våg som jag väger maten med har ju fått spunk, så vi ska åka in å byta den samt köpa lite grejer som vi behöver till bilen inför besiktningen på fredag..


men nu äre bäst jag rullar ur sängen om jag ska hinna få i mig nån macka..

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards