Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Ida Söderblom - 6 maj 2011 22:44

har sjuk jäla tandvärk, så jag orkar inte uppdatera nå mera nu.. hade tänkt slänga in lite bilder å så, men det går runt i skallen för mig..


bilen klarade regbestikningen =D

vi har iaf grillat, eldat ris och haft det mysigt idag/ikväll.. tack Emmelie, Koper och Birgitta för att ni hjälpte oss :)

nattinatt och sov gott..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 6 maj 2011 14:35

Dagens vägning resulterde inget alls.. valde att inte kliva upp på vågen imorse då detta absolut inte varit min vecka! nu ska jag fokusera på att må bra med mig själv, äta saker som är nyttigt och sånt jag tycker om, motionen är ett plus i kanten när jag får in den för tillfället..

måste även ringa VC och höra hur proverna såg ut, måste lösa ut ny medicin senast måndag, för då tar den slut..

nu fixa lite här hemma, sedan ut i regnet och tända rishögen :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 6 maj 2011 06:54

blöööh! jag är aptrött.. eller, jag var när Erik försökte välta mig ur sängen för en kvart sedan, nu har jag piggnat på mig ;)

dags att peta i sig lite frulle och så, sen bär det av till Skellefte.. håll tummarna med oss, kameran följer självklart med :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 6 maj 2011 00:39

Torsdagen vart ingen bra dag om man ser till maten, däremot så lyckades jag få ihop nästan 11000 steg :) sedan så är det ju lite kroppsarbete att vara ute på gården å kratta och dra ris..


Bilen är nu klar inför regbesiktningen och ombesiktningen imorgon, så nu äre bara för er att hålla tummarna för oss :) ska slänga upp bilder på hela bygget här framöver bara jag lyckas hitta alla bilder på våra miljoner hårddiskar ;) hahah..


imorgon äre även vägning.. står inför valet eller kvalet om jag ska väga mig imorgon.. den här veckan har verkligen inte varit min.. men men, vi får se hur jag känner det imorgon..

nu sova, upp kl 6 för att åka mot Skellefte kl 7 :)

nattinatt och sov gott!

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards