Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Ida Söderblom - 18 maj 2011 22:13

Denna dag har bjudit på både det ena och det andra :)

Jag och min snygging åkte iväg till Skellefte och fick med oss en acktank hem, samt att vi han leta några cachar.. lite fattigare, men förhoppningsvis lite varmare hus till hösten och vintern ;)


Sedan har vi varit på gymmet med Emmelie :) körde igenom hela mitt pass, gick superbra! skönt när det inte är så mycket folk..

Men eftersom Erik var mitt moraliska stöd medan jag körde mina övningar så fick han köra sina när jag var klar, bestämde mig för att gå lite på gångbandet för att komma upp i mina steg.. men efter att ha gått i ca 10 minuter så snurrade det till i skallen.. :( var bara kliva av och sluta för dagen..


så för mig funkar det uppenbarligen inte att inte äta före träning.. när vi var på introt så åt jag innan, och då hade jag inga yrselkänslor.. får väl prova mig fram lite, nästa pass blir på fredag eller lördag :)


Erik kom även med en vikt och bad mig hålla i den.. jag höll fan på åka i golvet tror jag! 32 kg vägde den..

samma som jag gått ner typ.. det går inte att förstå!


Nu på kvällen så kom Emma och Nicklas förbi.. :) Emma hade med sig sin jobb-gps så vi kunde kolla vars våra tomtgränser är, eftersom det inte finns några tomtpinnar.. så nu vet vi på ett ungefär vart våran tomt tar slut iaf :)


har även gjort en liten pärlbeställning ikväll då det ramlat in lite beställningar! så roligt när ni gillar det jag gör! :)


Sedan måste vi väl skriva in ett grattis till min kära Mommo som fyller år idag :) hon vart så glad när jag ringde, men mitt vykort hade nog inte kommit fram för hon sa då inget, men imorgon borde hon få det :)


Men nu blire kvällis och titta på lite Grey´s men mannen i mitt liv.. imorgon äre hemma dag, fixa på gården och städa undan lite inne oxå..

nattinatt och sov gott!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 18 maj 2011 20:38

Måste bara få visa er bilden på den brutala mellanaxeln som vi plockade

ur Fucken ;) Den passar inte bult-on på Volvon ;)


2011-05-12


Av Ida Söderblom - 18 maj 2011 08:34

sitter här och kämpar mot illamåendet som kom över mig som något stort äckligt monster denna morgon.. måste få i mig frukost innan vi ska ner på byn, har ett möte kl 9 och efter det så äre gymmet som gäller, och dit vill jag inte komma utan energi i kroppen..


hur gör ni andra som är GBP-opererade innan ni ska iväg och träna? äter ni precis innan? blir ni nå yr i bollen?

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards