Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Ida Söderblom - 5 maj 2011 12:18

Mitt humör är verkligen inte på topp.. det går verkligen som en bergodalbana, och det är faaaanimig inget som jag tycker är roligt :(

längtar efter Sundsvalls-vår med vitsippor och tussilago.. jag har inte sett en enda blomma här än.. jag vill se blommande körsbärsträd och gröna gräsmattor.. men men.. inte hos mig inte.. :(

Av Ida Söderblom - 5 maj 2011 10:25

Hur härligt är det inte att vakna av att gården är täckt av solsken? :) helt perfekt enligt mig! efter att ha ätit frulle och myst lite ska vi nu gå ut och fortsätta dra ihop saker till våran brasa på fredag :)


efter det så blire att åka ner en sväng på byn och göra klar bilen inför imorgon.. inte mycke kvar nu :) städa ur den, fixa upphängningen av sista burken på avgassystemet och dra om en bromsslang som de klagade på..

snyggingen min fick till handbromsen igår, den som har jävlats mest eftersom vi byggt om från 140 till 240 bak..


nu ut å slita, hoppas att solen värmer :) ska ta lite bilder oxå så nu får se hur fin vi får de :) och ja, det kommer väl upp bilder här sen.. nån gång, när jag känner för det och när jag tycker att jag har tid.. :P

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards