Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Ida Söderblom - 11 maj 2011 23:36

Vi har hunnit med en hel del idag! :) Krattat på gården, kapat upp trädet vi fällde i fredags, tagit ur motorn ur Fucken, bokat in ett introduktionsmöte på gymmet m.m Det har helt enkelt varit fullt upp! haha


Hur roligt det än är att ha saker att göra, så blir det jobbiga i hela att jag tycker maten är oerhört störande när matochsovklockan ringer JÄMT! lite svårt att "fatta! att man ska äta när man inte är hungrig.. men jag kämpar vidare!


Var även in en sväng på gymmet när Erik ändå höll på att träna, så vi pratade med han som äger gymmet, så nu har vi bokat in ett introduktionsmöte till mig på måndag! =D ska bli skönt att komma igång ordentligt.. hoppas hoppas hoppas att allt kommer bli bra!


När vi kom hem från byn så stod Eriks moster Lena på gården och krattade ;) haha.. Tack så jättemycket!

Vi visste att hon skulle komma nån kväll här i veckan och hjälpa oss planera vart vi ska ställa växthuset, men vi visste inte att hon skulle komma idag.. Så när hon kom hit och vi inte var hemma, men såg att vi höll på att kratta vår stora går, så bestämde hon sig för att hugga in :) Tack tack tack och återigen tack!


Nu ska jag och snyggingen min se lite Grey´s Anatomy.. Vi började på serien igår, så nu har vi något att se varje dag, eller då vi känner för det, då tiden finns.. ja ni vet hur det kan vara ;)

nattinatt och sov gott..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 11 maj 2011 23:32

Här kommer lite bilder från mitt senaste projekt som jag precis börjat med! :) Ska flytta över motorn från Fucken (Ford Econoline) till min Volvo 242. Men för att kunna plocka ur motorn så måste vi först få lös bilen ur leran ;) sagt och gjort!

Vi lyckades efter ett antal om och men!


2011-05-08


  Fast i leran

  Fast i leran ;)

  Tanka lite :)

Av Ida Söderblom - 11 maj 2011 10:45

Skickar en massa kärlek och gratulationer till min älskade Pappa i himlen som skulle ha fyllt år idag..

Det går inte beskriva hur mycket jag saknar dig Pappa..

Det spelar ingen roll att åren går, att i november i år så är det 10 år sedan du dog, saknaden är lika stor idag som den var då.. Jag älskar dig Pappa!

Av Ida Söderblom - 11 maj 2011 10:11

waaah! hur hann klockan bli så här mycket? :P kommer knappt ihåg att min väckarklocka ringde kl 8 imorse, men jag stängde ju uppenbarligen av den iaf.. Eriks väckarklocka hörde jag då aldrig, men han stängde visst av sin oxå..

Tur min älskade mammi ringde och väckte oss :)


Har iaf petat i mig frulle och nu tänkte jag gå ut och fortsätta kratta framsidan, ska även dra med mig gubben ut så jag får lite hjälp med krattningen..

men först ska jag starta en diskmaskin och lägga in gårdagens bilder på datorn, så kanske det kommer upp lite bilder senare idag :)

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards