Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Ida Söderblom - 16 maj 2011 22:36

det har varit dött här på bloggen idag.. av lite olika anledningar, och inte blire något långt inlägg ikväll heller..


har varit på introduktion på gymmet, gick superbra och han som äger det är verkligen superduktig! har fått ett program med några olika övningar jag ska köra.. så nu kör vi! =D


annars så har vi inte gjort så mycket idag, varit i garaget nere på byn.. sett en söt liten stackars björnunge som kommit från sin mamma.. tagit ut gumman ur rucklet, och nu ligger vi i soffan och kollar på Grey´s..

men mitt huvud håller på att sprängas så jag tror det blir sängen för mig snart.. har druckit på tok för lite vatten idag, ja.. de senaste veckorna har nog vätskeintaget varit för lågt..


nu äre verkligen dags att ta tag i sig själv och börja sköta om mig själv..

nattinatt och sov gott!

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards