Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Ida Söderblom - 10 maj 2011 22:59

har haft en jättemysig dag hemma med min älskade sambo! :) Vi har skruvat massa i fucken, massa bultar som jag inte ens var i närheten att få upp själv som Erik fick fixa istället..

Så nu är motorn lös! =D men vi hade inget att lyfta ur den med..

Eriks pappa ska komma med en traktor till helgen så vi kan flytta lekstugan, så vi får se om vi lyfter ur motorn då eller om vi fixar nå före..

det kliar ju i fingrarna! ;)


Vi har även krattat en massa.. å då menar jag massa! det syns knappt!?!?

I fjol krattade vi inte så värst mycket, Erik jobbade borta och jag hade fruktansvärt ont i mina axlar och nacke.. Å de som bodde här före oss kan nog inte ha krattat på flera år på vissa ställen..

men nu jävlar ska det krattas upp en massa! :) ska ta lite bilder imorgon runt om på gården så får ni se..


Nu på kvällskvisten så var vi iväg till en tjärn och fiska lite, ingen fisk fick vi dock.. men kan ju inte direkt säga att vi gav det någon chans heller.. jag vart lite less då mitt spö inte var komplett så vi tog en sväng med bilen på lite skogsvägar istället.. :)


Imorgon är det lite småsaker som står på schemat.. om det inte regnar så ska vi fortsätta kratta på framsidan under morgonen, vi kan ju hoppas på sol men enligt väderprognossen så blire mulet hela veckan :(

måste även ner på byn och posta lite brev som ska iväg, så vi kanske får in nå pengar innan det är dags att betala räkningarna igen..

Sedan ska Erik på gymmet så jag tar nog en promenix under tiden, förhoppningsivs kanske jag får sällis av Emmelie? :)


Nu ska vi se lite film och sedan sova, ni får se lite bilder från demonteringen av Fucken imorgon :) har inte hunnit lägga in bilderna på datorn än..

Nattinatt och sov gott!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 10 maj 2011 12:17

Här kommer lite bilder från i lördags då det var Vårträff och Cruising i Pite :) Sjukt kul och jag längtar mer och mer tills min bil är klar för att visas upp!


Vårträffen

Många häftiga byggen att kika på :)
    

 

 

           

Grilla och fixa bilen hos Emma & Nicklas


  Dammsugad :)


  Dammsugad!


  Tvätta lite snabbt :)


  Jag


  Nicklas


  Emma


Ren och fin våran lilla AAJ:en :)


Min stolta snygging med fiiiinbiiiil´n! :)

 

Crusing och annat bus! =)




   

   

   

Massa bus i stan, lite racing, burn-tävling och härligt folk! :)

Tyvärr var det inte så mycket jänkare ute, men vi hade superduperroligt ändå, många häftiga bilar ute och mycket folk..


Hittade även ett klipp på youtube från träffen :)

Av Ida Söderblom - 10 maj 2011 10:07

men bläää.. har klivit upp till världens tråkväder.. :(

tjocka gråa moln så långt ögat kan nå, och kallt äre! brrr! igår vid den här tiden hade vi 20 grader i skuggan, nu har vi 8 grader.. blir att ta ett ordentligt ryck med fucken idag så får vi kanske ur motorn ikväll, för om det ska vara sånt hära dåligt väder hela veckan vill vi nog inte vara ute och greja på..


väntar även på att VC ska ringa upp mig ang min medicin, så får vi se vad de säger.. har ju inte många tabletter kvar, så om proverna var bra så måste jag ha ett nytt recept.. utgifter utgifter utgifter :P


nu på med långkallingarna och gå ut så fort de har ringt :)

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards