Direktlänk till inlägg 28 april 2011

Gastric bypass vs. Fläskpannkaka 0-1

Av Ida Söderblom - 28 april 2011 16:36

Vårt mobila bredband går då segare än segast här i fjällen, segare än en snigel som har fastnat i massa sirap eller nå.. men andra ord, det är inte så roligt att surfa runt direkt :P

idag tycker jag inte att jag gjort nå annat än att äta, men så brukar det ju alltid vara i fjällen! :)
däremot så börjar jag seriöst fundera på om de glömde att operera mig när jag låg där på operationsbordet.. för idag åt vi fläskpannkaka ute på fjället, och jag mådde då jättebra! kände inget alls.. :)

tyvärr så var det inte så jättesoligt ute idag, det var ett litet molntäcke som valde att lägga sig ivägen.. men det är ändå mysigt att sitta ute och njuta av fjällen..

men vi är nu några tokar som kör skoter nu ;) det är nästan mer barmark än vad det är snö.. lederna går inte köra, utan de är att krångla omkring i skogen.. men när man väl kommit upp på fjället så går det bra, där är det ganska mycket snö kvar..

grabbarna sitter å ser film i soffan, eller om de kanske sover? det hör så lite snarkningar därifrån ;) haha.. själv så ska jag se om jag kan lyckas komma in på min mail, sedan börja fixa inför middagen..
jag och min snygging ska äta tacos :) även om inte mat&sov-klockan ringer innan middagen förens kl 19 så äre ju skönt att ha allt färdig hackat..
pusspuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards