Alla inlägg den 24 april 2011

Av Ida Söderblom - 24 april 2011 16:04

Efter att ha suttit ute i solen hela förmiddagen, grillat lite korv och gått omkring på gården och planerat vad vi ska göra och inte så äre nu dags att packa oss in i bilen och åka ner på byn för att äta påskmiddag med Eriks familj.. Saknar min älskade mammi bara :(

var ju meningen vi skulle fira påsken med henne i år, men ekonomin satte stopp för de så vi hade inte råd att åka ner.. blää! men men..

kommer lite bilder senare :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 24 april 2011 10:24

Efter en härlig gårdag i solen så har vi nu ätit frukost tillsammans.. :) Vi har inte så  mycket planer för dagen, förutom påskmiddag med familjen nere på byn.. Höll på att säga att det är lördag idag, men kom på att det äre ju inte.. :P Blir så vilse i vilken dag det är när det är massa ledighetesdagar så här, även fast jag tyvärr jämt är "ledig"..


Solen försöker febrilt leta sig fram genom molntäcket som är på himlen, och jag tror nog att den kommer att lyckas :) därför får det bli sommarkläder idag, klänning och tights.. fast eftersom jag nästan alltid fryser så får jag väl packa med mig tjocksockar å grejer ;) haha.. hade ju långkallingar på mig hela dagen igår trots ca 20 grader i solen där vi satt och solade..


näe, om man kanske skulle gå ut och sätta sig i solen på farstutrappen? :)

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards