Alla inlägg den 21 april 2011

Av Ida Söderblom - 21 april 2011 23:47

Min älskade mammi fyller år idag, så grattis grattis även om du inte läser här.. tyvärr så verkar det inte som mitt brev kom fram idag :( men men, på tisdag får hon sig en present med posten ;)


idag har i övrigt varit en jobbig dag.. har tjorvat rejällt med maten, men det är så sjukt jobbigt när jag aldrig är hungrig, och inte sugen på nå över huvudtaget.. :( bara hoppas på att det blir bätter.. är ändå lite lättare då det finns bra mellisar hemma, eller rester från gårdagens middag till lunch.. för jag ställer mig verkligen inte å lagar en lunch, på 1,5 dl, när jag inte är sugen på nå alls.. blää! måste försöka tvinga min hjärna att tänka om igen..


imorgon äre vägning, jag tror tyvärr inte på något bra resultat med tanke på allt slarv med maten och dåligt med motion.. faans jävla hjärna att inte fatta att man ska ta hand om sig själv för att må bra..


en bra sak med morgondagen är iaf att Amanda och Simone kommer upp! :)

längtar som en tok!


nu ska jag krypa ner under täcket och kramas med min andra hälft..

nattinatt och sov gott..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 21 april 2011 10:21

Jag har hel å hållet tappat matlusten.. Istället för mat å grejer så väljer jag tusen gånger hellre en frukt just nu.. vet att det inte är riktigt bra, men jag vill inte äta nå jag inte tycker är gott eller är sugen på.. undrar om det har något att göra med att jag aldrig känner någon hunger?

att laga mat är fortfarande roligt, läsa recept å greja på, men när det just kommer till att äta så tar det som stopp i skallen.. :/


igår vart det inge gymmande här hemma, däremot så vart det över 10000 steg med tanke på våran geocaching runda :) hur kommer det sig att det är så mycket roligare att traska runt på andra ställen än hemma?

imorgon äre vägning, det är väl bara hoppas på det bästa!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 21 april 2011 00:36

här hur regndropparna träffar fönstret.. drip drop drip drop.. det är som ljuv musik, så fridfullt.. meeeen så tråkigt att lyssna på det själv.. saknar dig Erik!

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards