Alla inlägg den 29 april 2011

Av Ida Söderblom - 29 april 2011 23:08

uuuäääh! fifaan vad dåligt jag mår :( jag och Erik grillade flintastek idag, åt det med lite sallad och morots-tzatsiki.. å bläää vad dåligt jag har mått i kväll..

kan inte få i mig nå kvälls mellis, har sjukt ont i magen och mår illa.. det kom ganska så fort efter att vi ätit.. inge mer flinta för min del.. tyckte det smakade fläsk, korv lixom.. nä, fiifaan!

nu blire att lägga sig och hoppas på att jag får sova och slippa detta illamående..

nattinatt och sov gott!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 29 april 2011 16:39

Mitt ansikte bränner.. hot hot hot! :P bara hoppas på att jag fått lite färg iaf..


vädret idag har ändå varit hyffsat, tyvärr så blåste det rätt så mycket uppe på fjället, men då man väl hittade lite lä-läge så vart det mysigt även om solen gömde sig bakom lite dis då och då..

men vi har haft det bra :) grillat lite burgare, myst å pratat.. grabbarna valde att bygga en snökoja, som slutade i en jättelång rutschkana och några fina åkningar.. man blir inte äldre än vad man gör sig ;)


nu ska jag ta och hoppa i duschen innan det är dags att börja förbereda middagen, vi ska grilla lite kött och sedan se "Så ska det låta".. :)

ska även lägga in bilderna vi tagit sen, får se om internet orkar med att ladda upp dem så ni får se :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 29 april 2011 09:17

Precis som jag trodde så visade vågen 1 kg plus idag. Men jag hade inte väntat mig något annat efter en påskvecka utan träning och lite godis då och då..

Detta visar bara att det gäller att kämpa, och vet ni vad. Jag tycker det är skönt! GBP-operationen är ingen lätt utväg att välja.. Vissa kanske rasar hela tiden utan att behöva tänka sig för, men för mig funkar det inte så.. Jag måste vara rätt medicinerad, sköta mina mål mat och träna, annars står jag still, eller som nu, ökar i vikt..


Men som sagt, ingen idé att tjura över detta.. nu ska jag packa matväskan och sedan åker vi ut på fjället :)

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards