Alla inlägg den 2 april 2011

Av Ida Söderblom - 2 april 2011 21:58

Nu stänger jag ner datorn, mobilen hamnar på ljudlös! Ska se film med min älskade sambo, det är första kvällen på riktigt länge som vi bara tänker vara med varandra.. första gången på länge som vi äter middag tillsammans oxå, samma middag :) pizzan vart riktigt bra, men nästa gång så kör jag nog hälften vetemjöl och hälften dinkelmjöl..


ha en trevlig kväll alla där ute! så hörs vi imorgon eller nå :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 2 april 2011 19:50

håller på att baka pizza här hemma :) degen står i kylen nu och får gotta till sig lite.. har mixat ihop 2 olika recept för att få till en lite "nyttigare" pizzabotten :)


sedan tänker jag och päälsk ha det lite lördagsmys ikväll..

har gjort en laddning med våra "nyttiga" negerbollar.. :) nu ska jag göra lite smaldipp med gurk- och morotsstavar, ibland måste man få mysa till det ordentligt!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 2 april 2011 16:45

Lite mer smycken som är till salu! allt är givetvis nickelfritt..

Frakt tillkommer med 6-24 kr beroende på vikt..


Memorywire armband med vaxade glaspärlor och blommor.

100 kr

Blommiga örhängen

50 kr/par

Av Ida Söderblom - 2 april 2011 16:28

För en stund sedan kom vi hem från Sixtens dop :) Vi hade inte köpt någon present, så jag knåpade ihop ett fint litet dopkort.. Ni får stå ut med mobilbilder då jag vart klar i sista sekund och hade mobilen nära till hands :P


   

Om man drar i den blåa lilla fliken så kom det upp ett litet bidrag till spargrisen.. kanske blir det en rolig leksak, en skoter eller kanske spara till körkortet? :)

Av Ida Söderblom - 2 april 2011 10:44

bläää! jag verkligen hatar att hicka.. sedan jag gjorde min op så har jag haft massor med hicka, och det sitter i rätt så länge.. äre nån annan där ute som har gjort en gbp operation som har fått hicka efteråt?


ja, så var det lördag idag.. grått å trist ute.. :( men vi ska iväg på dop kl 13 iaf, söta lilla Sixten ska döpas.. :)

Erik är iväg en sväng till Sikfors eftersom de har sin tävlig Snow Räjs idag.. min älskade sambo ville ju vara med, och hade sett fram emot de, men vi valde dopet istället.. tävligen kommer ju åter nästa år :)


näe, om man skulle ta och knåpa ihop nå roligt kanske? :)

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards