Alla inlägg den 10 april 2011

Av Ida Söderblom - 10 april 2011 21:30

Precis spenderat 1 timme i "hemmagymmet!" :) ni ska bara veta vad skönt det är när man har grejer så man kan träna hemma, samt att man har en sambo som vill träna tillsammans med en :)


har inte blivit så mycket annat idag, varit i stugan och fixat med lite vet å grillat, stansat lite halsband och kollat in lite platser att sätta ut lite geocachegömmor på :) och för er som inte geocachar, börja! :)


nu blire duschen, mellis och film.. imorgon kommer sotaren och kollar så att allt är okej här oss hos :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 10 april 2011 16:28

bläää, jag är superdupertrött idag.. :( å då somnade jag ändå före kl 22 igår, i soffan tillåmed.. sov många timmar inatt, men ändå så sitter jag nu här och orkar knappt hålla ögonen öppna..

men inte får jag sova inte, det ska ätas, städas, pysslas, tränas m.m blä! sova sova sova sova sova sova!

kanske att jag blir pigg efter en stund på träningscykeln? :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 10 april 2011 10:08

Så var det söndag, vilodag? eller hur äre nu? haha :)


vi ska strax åka iväg till sommarstugan och fixa med lite träd som vi fällde förra helgen.. grilla lite och ta vara på dagen med familjen.. :)

sedan blire kanske så att vi placerar ut en geocache eller två, riktigt roligt nu när våren kommer för då märker man att fler å fler har börjat cacha igen och loggarna ramlar in.. :)


Maria, du gissade rätt igår.. ;) det var något som är till dig som jag tillverkade igår.. nämligen tenntrådsarmband.. :)


Nu packa matväskan och ge sig av!

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards