Alla inlägg den 22 april 2011

Av Ida Söderblom - 22 april 2011 13:46

Så var det långfredag.. och som vanligt på fredagar är det ju dags för vågen.. trodde verkligen inte att det skulle vara något positivt som mötte mig idag när jag klev upp på den svarta blommiga saken som står under mitt sängbord.. men så fel jag fick! jag närmar mig sakta men säkert mig fjärde delmål..


22 April

-1,2 kg

-34,4 kg sedan start!


Detta gjorde att inspirationen kom tillbaka lite, och än så länge så har jag ätit mina mål som jag ska idag.. däremot så har jag slarvat med mitt vatten.. men nu har jag mätt upp min 1,5 liters flaska igen och ställt in i kylen.. och Erik har ställt alarm även på sin telefon för att vi ska komma ihåg mina mattider.. 

snart dags för en lunch innan vi åker in till Pite för att hämta upp Amanda och Simone.. då blir lite geocaching äventyr först, för att sedan handla lite mat och efter det åka hemöver hit igen..


nu ska jag gå en sväng med sugmaskinen innan mat&sovklockan ringer igen..

Glad Påsk på er! =)

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards