Alla inlägg den 14 april 2011

Av Ida Söderblom - 14 april 2011 22:44

.. and Ida! :) hahah.. precis ätit mellis, i form av en banan, efter mitt träningspass uppe i "gymmet" ;) för mig funkar banan som ett perfekt mellis!

har tillbringat närmare 1 timme tillsammans med massor av musik, cykeltrampning och gummibandsövningar.. vet att jag har lovat att tipsa er om lite hemmaövningar, och det kommer :) kanske att jag får tid över till det i helgen..


imorgon äre dags för vägning.. och jag är superinställd på ett minus! är dock rädd för att jag ska bli besviken.. men men..

vad tror ni på? :) vågar ni gissa igen kanske?


nu blire en snabbdusch sedan glo lite på Blue Bloods med min snygging innan det är dags att sova och vakna upp till en fredag! :)

nattinatt och sov gott..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 14 april 2011 21:33

har varit en riktig hemmadag idag, och det är såååå skönt! :D har dock inte tvättat nå, däremot så har vi städat, varit ute, lagat mat, pillat med hemsidan och bara umgåtts :) jag älskar min sambo, mer än massor!


Färjestad vann SM-guld i år, fel lag enligt mig.. men mitt Timrå tog sig ju inte ens till slutspel så ;)


näe, nu har jag skjutit upp gymtiden på tok för länge ikväll.. dags att gå upp på övervåningen och dunka lite musik ett tag :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 14 april 2011 13:07

Idag går vi in i vecka 13, dag 85 har tagit sin början.. Det är hela 85 dagar sedan jag sist åt en "normal portion mat".. ja, för en normal människa vill säga.. för jag är ju inte de längre, eller? jo, det är jag.. en normal människa, dock en tjock sådan, men en pytteliten magsäck..


jag skulle verkligen ljuga om jag skulle säga att jag har inte ångrat mitt val en enda gång, för det har jag.. det har varit några svåra dagar, några dalar här och där då tankarna inte riktigt tänkt så som jag vill och dagar då allt känts piss..


men vet ni vad, jag ångrar mig inte! :) det är sååå värt de! de få dagarna då humöret är i botten och allt känns helvete, de få dagarna är ingenting om man jämför med det stora hela.. jag har gått ner över 30 kg, tagit mig till mitt tredje delmål.. än är det en lång väg kvar att vandra.. men jag ska klara det, jag kommer att klara det! :)

Av Ida Söderblom - 14 april 2011 11:18

Jag och Erik valde att ta en mysmorgon idag :) frukost i sängen och kika på lite film å kramas innan det var dags att kliva upp och möta dagen..


idag har vi inte några direkta planer, städa lite och tvätta.. det enda som står på vårt schema som måste göras är att träna! :)

imorgon äre dags för vägning igen, veckorna går på tok för fort, och självklart vill jag ha ett minus på vågen imorgon..

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards