Alla inlägg den 4 april 2011

Av Ida Söderblom - 4 april 2011 21:45

Blir en tidig kväll ikväll oxå! min sambo kom hem med en huvudvärk som inte verkar vara av denna värld, knappt så har kunde få i sig någon middag..

och eftersom jag vill hinna spendera några minuter med honom idag iaf så tänker även jag gå och lägga mig nu..


imorgon kommer det upp lite nya smycken, har ju pärlat hela dagen! :)

nattinatt och sov gott!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 4 april 2011 21:33

Elastiska armband med glaspärlor!


  2 par med ängel för 60 kr. SÅLD!


  3 par för 100 kr. Såld!

Av Ida Söderblom - 4 april 2011 16:52

vårt köksbord är nu fyllt av pärlor och andra smyckes grejer.. har suttit här å pärlat hela dagen lång, med några små uppehåll för mat å mellis..


första dagen som jag är helt själv sedan jag gjorde min op.. har alltid haft Eriik i närheten som hjälpt mig komma ihåg att jag måste äta, fram tills idag..

han var lite orolig när han åkte imorse att jag skulle slarva..


men neej! jag har varit så duktig och kommit ihåg att äta mina mål! =D nu ska jag snart börja med middan, Eriik fick jobba lite så vi får se när han kommer hem.. men för mig ringer mat&sovklockan kl 19 :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 4 april 2011 09:46

  Armband/halsband med glaspärlor.

Går bra att använda som två-raders armband, eller häng dit hänget och ha det som ett fint halsband :) Nickelfritt! Frakt tillkommer på priset.

100 kr

Av Ida Söderblom - 4 april 2011 09:37

sitter här och känner mig ensam, saknar snyggingen i mitt liv.. man blir så van att alltid ha varandra nära när båda är arbetslös.. idag är han på kurs, å då när jag blir ensam hemma så saknar jag sönder honom lite.. haha :)


väntar på att posten ska komma, hoppas verkligen att min pärlbeställning är med.. men först tänkte jag röja undan lite här hemma, få undan disken och kanske starta en tvättmaskin eller två..

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards