Alla inlägg den 17 april 2011

Av Ida Söderblom - 17 april 2011 19:35

idag har vi gjort stan i Lule :) eller ja, typ.. haha.. vi har geocachat lite iaf.. dock så har det blivit lite så dära på matfronten.. har ätit mina mål, men tyvärr har det mest blivit frukt å mackor..

var meningen vi skulle äta, men klockan vart för mycket så vi fick skynda oss hemöver eftersom Erik skulle på möte kl 18..


men men, så vad gör jag nu då? det gamla vanlig, pillar med smycken :) fast nu tänkte jag slå mig ner i vardagsrummet och fota de senaste som jag har gjort.. ska även slänga ihop nå mat till gubben min..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 17 april 2011 09:30

Söndag.. varför känns det som att denna helg bara försvann? troligast för att igår var en sån dära dag då det inte hände nå.. men men..

förhoppningsvis blir det Lule idag, om inte Erik blir utringd på jobb..


har percis ätit frukost.. men vet ni hur fjantigt det känns att koka havregrynsgröt till bara mig? 1 dl gröt.. haha ;) jaja.. så äre när gubben inte vill ha men jag vill börja dagen bra..


nu tömma diskmaskinen och sedan gå ut på en promenix i sooooolen! :)

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards