Alla inlägg den 8 april 2011

Av Ida Söderblom - 8 april 2011 23:51

jag är sååååå trött! men vi har ändå hunnit med en hel del idag.. :) placerade ut en ny geocache i Sikfors, roligt att det var någon som loggade den så snabbt som det var, trots att det är fredag kväl å allt :)


vi har grejat lite med hemsidan till smyckena, det går framåt.. men min dator dummar sig en massa, hänger sig å så.. vi måste nog installera om den.. jag hatar sånt! :P


men nu tänker jag gå å sova! :)

nattinatt och sov gott..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 8 april 2011 21:31

Mocka smycken med plats för att stansa in namn, datum eller något fint budskap.

Frakt tillkommer på priset, ALLT är nickelfritt!


 

Vitt mockahalsband med en skyddsängel och ett litet hjärta, som det går att stansa in ett namn, datum eller budskapsord på. Plats för endast 3 tecken, finns även större hjärtan.

130 kr


 

 

Vittmocka halsband med skyddsängel och en tag som det går att stansa in namn, datum eller något budskapsord.

130 kr

Av Ida Söderblom - 8 april 2011 14:49

haha.. nu har vi hela köksbordet fullt med pärlor och smyckesgrejer.. fick nämligen hem 3 beställningar idag med grejer.. nu väntar jag bara på 2 till, men de kommer nog till veckan..


vi har även börjat knåpa ihop en hemsida, inget avancerat.. bara en sida där det är lättare att överblicka alla smycken utan att behöva läsa här i bloggen.. självklart så kommer smyckena även upp här :)

nu ska jag göra klart lite beställningar jag har fått, stansa lite halsband och packa ihop lite grejer som ska skickas iväg.. ROLIGT säger jag bara =D

pusspuss

Av Ida Söderblom - 8 april 2011 10:41

wiihooo! =D idag var vågen snäll mot mig.. detta trodde jag aldrig.. nu känner jag mig pepp igen.. glad glad glad glad glad!


8 April

-2,1 kg

-31,6 kg sedan start!


Att gå ner 30 kg var ett av mina delmål, nu har jag tillochmed gått förbi det! :) Hade inte skrivit upp någon belöning på detta delmål.. men jag kanske får belöna mig själv med att vara superduperglad idag! :)


Nu har jag klarat av 3 av mina delmål..


  • Efter tre veckor med diet var målet -12,5 kg, resultatet blev -14,5 kg!
  • Innan operationen på var målet -25 kg. Vågen stannade på -24,5 kg på opdagen, jag räknar det som godkänt! :)
  • Mitt tredje delmål var att gå ner 30 kg, vilket jag nu klarat av! =D
  • Nästa delmål? -40 kg.

Däremot så visade inte måttbandet någon skillnad idag, det lilla minus jag hade förra veckan var samma idag, fast plus istället.. men man kan ju få allt! ;)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 8 april 2011 08:44

Ja, så var det fredag idag.. och vad innebär fredagar i Söderblom/Nilssons-hemmet? jo, mycket riktigt.. vägning..


har gruvat mig hela veckan för vad vågen ska visa idag.. jag har hamnat på min första viktplatå och har nu stått still i 2 veckor.. det kanske inte är så mycket, men om vågen inte visar nå idag heller så äre 3 veckor.. det får tankarna att snurra och tar på en del psykiskt..


sedan att mitt knä är åt faaan just nu bidrar ju inte direkt till någon viktminskning då jag inte kan vara ute och promenixa som jag vill.. där av så har det inte varit nå stegjakt och stegräknar bilder på ett tag..

men idag ska jag verkligen prova träningscykeln som står på ovanvåningen.. fast först så måste jag nu gå och ställa mig på vågen.. vad tror ni? :)

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards