Alla inlägg den 13 april 2011

Av Ida Söderblom - 13 april 2011 22:06

blä, mitt humör och min vilja sjönk till botten på typ 3 sekunder.. så nu skiter jag i det hära och går å lägger mig tidigt!

nattinatt och sov gott..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 13 april 2011 19:24

Just nu sitter både jag och min kära sambo och pillar med min smyckes sida som kommer komma upp snart :) En massa pillergöra med html-koder, bilder, photoshop, penslar och typsnitt.. går snart runt runt i huvudet på mig ;) haha

men snart mina kära vänner, snart, får ni kika! =)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 13 april 2011 15:42

har redan fått ihop över 7000 steg och klockan är inte ens fyra än! =D blir en bra dag stegmässigt.. ska ta en till promenix och sedan tillbringa 1 timme i gymmet så är vi hemma med den hära dagen oxå! :)

men nu ska jag fortsätta pyssla lite innan det är dags för mellis, igen.. mat mat mat mat mat, tycker inte jag gör nå annat än äter ibland ;)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 13 april 2011 12:35

har pratat med en del andra opade personer om känslan jag fick igår när jag slarvade med mina mål.. vissa tror att det mer troligt var ett blodsockerfall än en dumping.. men nu ska jag iaf sköta mig :) inte hålla på slarva så dära, för det äre inte värt!


sitter och pysslar lite nu, fått klart lite mera beställningar.. :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 13 april 2011 10:48

Nu har vi precis kommi hem efter att ha varit ner på byn en sväng :) Har fått mina pengapapper underskrivna så jag kunde posta dem.. Sedan har vi även hunnit med att gömma en till lite cache ;) denna är dock svårare än de andra vi har gömt..


fick lite pärlor med posten idags å nu kan jag göra klart alla beställningar :) kommer även upp lite nytt här på bloggen snart.. är så roligt att få lite feedback på det jag gör :)


snart mellis och sedan promenix i soooolen :)

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards