Alla inlägg den 18 april 2011

Av Ida Söderblom - 18 april 2011 21:55

haha.. ja, jag har visst varit lite tyst här idag mot för vad jag brukar kanske :)

Erik har jobbat så jag har varit ensam här hemma, ställt klockan för att komma ihåg att äta alla mina mål.. har lyckats bra med vätskan idag oxå :)


Var ju ut på en cykeltul tidigare idag, själv!   första gången sedan vi flyttade hit till byn som jag var ute och "motionerade" själv.. :) men absolut inte sista! däremot så tycker jag att det är mycke trevligare med sällis..

fast med lite musik och med våren på ingång så äre riktigt trevligt!


 

Lutande huset i Tvärån? :)


Annars har jag pillat med hemsidan, som sakta men säkert börjar ta form! :) inte mycket kvar nu.. lite fler bilder som ska redigeras, lite texter som ska skrivas och en massa mer html-kod som ska knappas in.. är det nån som är iaf lite nyfiken på hur sidan kommer att bli? :)


nu äre dags för ett kvällsmellis, sedan blire sängen och en film..

nattinatt och sov gott!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 18 april 2011 08:56

Ja, så var det måndag då.. hur fort gick inte den hära helgen!? vi har då inte gjort så hemskt mycket.. :P men snart äre påsk å då kommer sötaste Amanda och Simone upp hit till oss för att mysa till det lite!


idag äre nya tag med träningen som gäller! Erik har fått åka å jobba med jag hade tänkt ta en promenix i solen jag :) eller om jag rastar utecykeln en vända.. frullen är redan intagen då jag inte tyckte det var nån idé att försöka sova en stund till efter det att Erik åkt.. och tro mig, det är inte nå jag skulle ha valt att göra innan denna op.. har blivi mycket mer pigg på morgonen nu :)


ska även fixa lite med bilderna till hemsidan idag så den blir klart snart.. fick även lite beställningar på örhängen igår så de ska oxå fixas :)

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards