Alla inlägg den 11 april 2011

Av Ida Söderblom - 11 april 2011 17:28

wiihoo! fick mitt domännamn idag :) nu ska vi bara bygga klart hemsidan och peka om adressen till våran server så kommer min smyckessida upp! =D ska bli roligt att få pilla med den tills den är som jag vill, och sedan kunna uppdatera en massa med alla smycken jag gör :)


men nu ska vi grilla.. har gjort iordning en morots-tzatziki, min och Eriks nya favorit till kött! om nom nom nom..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 11 april 2011 13:32

ååh, den här dagen har varit underbar så här långt! :) hunnit med en promenix på ca 30 minuter, suttit ute i solen och knåpat vidare med tenntrådsarmbanden.. nu när det var dags att flytta sig från framsidan till baksidan för att få fortsätta sitta i solen såg jag att det var lunchdags.. bara ställa sig vid spisen några minuter :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 11 april 2011 09:07

Då var frukosten intagen, sotaren har varit här och kollat till våran värmekälla och allt såg bara bra ut :) så nu kommer han nästa gång strax innan jul..


solen riktigt strålar ute, så nu tänker vi försöka oss på en promenix så får vi se vad mitt knä säger om det.. att cykla har ju funkat bra, så vi kan ju hoppas :)

vi ska även kolla lite på ett ställe där vi hade tänkt gömma en geocache..


annars äre inte så mycket som står på dagens schema.. posta några beställningar, göra klart några andra, alla mål mat och träningen så klart! :)

nu ut i finvädret!

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards